دوست دارن شکستشان را با داوری توجیه کنند!

به گزارش افکارنیوز، علی کریمی گفت: ما به کسی کاری نداشتیم حق طبیعی ما است که وقتی جلو هستیم به این شکل بازی کنیم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست نیمکت این تیم را ببینید از تمامی تیم‌های لیگ برتر نیمکت بهتری دارد.

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش این است که پرسپولیس در حد انتظار ظاهر نشده است عنوان کرد: چرا در دهان من حرف می‌گذارید من می‌گویم پرسپولیس باید با ۶،۷ امتیاز اختلاف صدر جدول باشد.

وی در مورد مشکلاتی که در راهروی ورزشگاه به وجود آمد خاطرنشان کرد: من چیز خاصی ندیدم به خاطر اینکه آخرین نفری هستم که از رختکن ورزشگاه بیرون می‌آیم.

کریمی در ادامه درباره دیدار پیشکسوتان با میلان گفت: پیشکسوتان پرسپولیس به من لطف داشتند و این شرایط به وجود نیامد که در این دیدار به میدان بروم خیلی روزها برای دیدن این بزرگان پرسپولیس به ورزشگاه رفتم قسمت نبود در این دیدار حاضر شوم و اگر عمری باشد در آینده کنار آنها حاضر می‌شوم.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سه پنالتی برای آنها گرفته نشده است عنوان کرد: کارشناس داوری نیستم که در این مورد نظر بدهم هر تیمی که نتیجه نمی‌گیرد می‌گوید داوری فلان مشکل را داشته است این موضوعی است که به تازگی باب شده است.

کریمی در مورد درگیریهایی که در بازی رخ داد اظهار داشت: فوتبال است و این مشکلات به وجود میآید ما پینگپنگ یا والیبال بازی نمیکنیم که بازیکنان با یکدیگر رو در رو نشوند خدا را شکر کسی مصدوم نشد.