این تهمت ها به سید نمی چسبد!

به گزارش افکارنیوز، سیدمهدی سیدصالحی درباره مسابقه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: «در مجموع بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم. به جز، یک ربع اول که تراکتورسازی بهتر بود، در ادامه جریان مسابقه ما تیم برتر بودیم. تراکتور در اکثر دقایق بازی عقب بازی کرد و ما حمله می کردیم.»

وی ادامه داد: «فکر می کنم نتیجه عادلانه مساوی بود و بدشانس بودیم که در این بازی شکست خوردیم. توپ ما به تیر خورد و در چند نوبت، هم دروازه بان تراکتورسازی فرصت های ما را گرفت. امیدوارم هواداران ما را ببخشند و در بازی های آینده بتوانیم جبران این نتیجه را بکنیم. ما همه کار کردیم که به تراکتورسازی گل بزنیم اما توپ توی گل نرفت. متاسفانه در این بازی شرمنده دایی شدیم.»

مهاجم تیم پرسپولیس درباره جو ورزشگاه یادگار امام گفت: «هواداران تراکتورسازی همیشه تیم شان را با جان و دل تشویق می کنند. اگر هم حاشیه ای بوده، ناظر و داور مسابقه تصمیم می گیرند و من به عنوان بازیکن در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره آن صحبت کنم.»

وی درباره اظهارنظر فرزاد حاتمی که گفته بود با سیدصالحی مشکلی ندارد و در بازی با تراکتور هم به او پاس داده است اظهار داشت: «حاتمی جزو مهاجمان خوب ایران است. من قبلا هم با او هم باشگاه بوده ام و مثل برادر کوچک به فرزاد علاقه دارم. من هم با کسی مشکل ندارم.»

سیدصالحی درباره اظهارنظر کریم انصاری فرد مبنی بر اینکه سید جلال حسینی در جریان بازی به او توهین کرده است گفت: اصلا اینطور نبود. به نظر من انصاری فرد بزرگنمایی می کند. سید جلال این قدر شخصیت با اخلاق و محترمی است که چنین تهمت هایی به او نمی چسبد. داور هم به تمامی صحنه ها نزدیک بود و اگر کوچک ترین بحثی وجود داشت، واکنش نشان می داد.