سکته قهرمان نیم فصل در تبریز

به گزارش افکارنیوز، تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ امروز(جمعه) در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تک گل دقیقه ۴۲ کریم انصاری فر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

شاگردان مجید جلالی بازی را در همان دقایق آغازین بازی هجومی آغاز کردند و نزدیک بود همان موقعیت اول تبدیل به گل تبریزی‌ها شود اما ضربه سر مهاجم تراکتورسازی با فاصله اندک به بیرون رفت. پنج دقیقه بعد کریم انصاری فر موقعیت تک به تک خود را به راحتی از دست داد و به دلیل نداشتن تعادل نتوانست ضربه خودش را به درستی به توپ بزند. فخرالدینی در دقیقه یازده بازی نیز روی کار تیمی موقعیت خوبی برای زدن گل بدست آورد اما شوت محکم او را نیلسون از گوشه دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

تراکتوری‌ها که در این دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند از تمام فضاهای بدست آمده در زمین استفاده کرده و به قلب خط دفاعی پرسپولیس می زدند. در دیگر موقعیت صد در صد گل باز هم کریم انصاری فر روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین پرسپولیس می توانست تیمش را به گل برساند اما بازهم واکنش زیبای کوریا مانع فروپاشی دروازه سرخ ها شد.

پرسپولیسی ها اما در ادامه با فریاد‌های علی دایی کمی از لاک دفاعی خود بیرون آمده رفته رفته بر توپ و میدان مسلط شدند. این روند ادامه داشت تا اینکه اولین موقعیت جدی سرخپوشان در اواسط نیمه اول رقم خورد و محسن مسلمان در حالی که می توانست روی پاس خلعتبری دروازه تبریزی ها را باز کند، شوتش با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی در دقایق پایانی نیمه اول پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه کریم انصاری فر بالاخره بعد از چند موقعیتی که از دست داد روی توپ برگشت داده شده از نیلسون که از روی نقطه کرنر ارسال شده بود، دروازه پرسپولیس را باز کرد و بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر تبریزی ها به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم با سرعت قابل قبولی از جانب بازیکنان دو تیم پیگیری شد و هر دو تیم دست به حملاتی به سمت دروازه حریف زدند.

در دقیقه ۶۴ فرزاد حاتمی که به جای خلعتبری وارد زمین شده بود در محوطه جریمه تراکتورسازی توسط مدافع حریف سرنگون شد که داور مسابقه آن را خطا تشخیص نداد که بدنبال آن علی دایی واکنش شدیدی به رای داور داشت. دقیقه ۶۹ بازی ضربه سرکش حمید رضا علی عسگر به تیر عمودی دروازه تراکتور سازی برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

علی کریمی که پیش از این گفته می‌شد به احتمال فراوان در ترکیب تراکتور به میدان نخواهد رفت سرانجام در دقیقه ۷۰ به جای میثم بائو وارد زمین شد تا در مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد که ورود او به زمین مسابقه با تشویق بی امان طرفداران تراکتور همرا بود. دقیقه ۷۴ بازی مهاجم تراکتور سازی در محوطه جریمه پرسپولیس در حالتی تک به تک با نیلسون صاحب توپ شد که نتوانست به توپ ضربه بزند و توپ در اختیار دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت.

در دقیقه ۷۸ بازی فرزاد حاتمی در مواجهه با مدافعان حریف اقدام به شوت‌زنی کرد که از کنار دروازه تراکتور سازی به بیرون رفت.

اما در سایر بازی ها نتایج زیر به دست آمد:

مس کرمان ۲ - راه آهن سورینت ۰

گل‌ها: شهرام گودرزی دقیقه ۴۳ و ادینهو دقیقا ۹۰ از روی نقطه پنالتی مس کرمان،

مهدی زارعی در دقیقه ۵۳ از راه آهن اخراج شد.

سایپا ۲ - داماش گیلان ۳

گل‌ها: کاوه رضایی دقیقه ۳۰ و ابوذر رحیمی(گل به خودی) دقیقه ۳۲ سایپا، روح‌الله سیف‌الهی دقیقه ۲۲ و مصطفی حاجتی دقیقه ۳۸ و امین متوسل زاده ۸۸ داماش گیلان

نفت تهران ۲ - فجرسپاسی صفر

گل‌ها: رضا نوروزی ۳۸ و وحید امیری ۶۴ پنالتی نفت تهران

ملوان ۲ - صبای قم یک

گل‌ها: سهیل رحمانی دقیقه ۸ و سیامک کوروشی دقیقه ۴ + ۹۰ برای ملوان، رضا عنایتی ۷۲ پنالتی صبای قم

فولاد خوزستان صفر - سپاهان صفر