هنوز راه طولانی در پیش داریم

به گزارش افکارنیوز، محمد نوری درباره شکست مقابل تراکتورسازی و شرایط فوتبال این روزهای قرمزپوشان صحبت های زیر را مطرح کرد:

* چه اتفاقی افتاد که بازی را به تراکتورسازی باختید؟

- بازی خیلی خوبی بود و ما به حق‌مان متأسفانه نرسیدیم شما بازی را اگر دیده باشید هم توپ و میدان در دست ما بود اما متأسفانه فوتبال روی بد خود را نشان داد.

* یعنی نتیجه عادلانه نبود؟

- خیر، حداقل این بازی به نظر من باید مساوی می‌شد همین و بس. این را هم در بازی ثابت کردیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم و راحت می‌توانستیم به گل برسیم اما امان از روزی که توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود.

* اما تراکتورسازی هم موقعیت داشت؟

- بله، به نظر من یک ربع اول بازی در دست تراکتورسازی بود اما ما کم‌کم نبض میدان را در اختیار گرفتیم و روی یک اشتباه آن طور دروازه ما باز شد. ما واقعاً با برنامه بودیم و گلی هم که خوردیم همه غافلگیر شدیم.

* چرا غافلگیری؟

- چون توپ زود جلوی پای مهاجم حریف افتاد اما در کل اگر ۷۰ دقیقه بازی دست‌مان نبود ۶۰ دقیقه که بود. بعد از گل حمله می‌کردیم اما متأسفانه ۳ امتیاز را از دست دادیم. آن هم به قانون نانوشته، توپ‌های ما وارد دروازه‌ نشد و خیلی از چیزهای دیگر دست به دست هم داد تا ببازیم.

* مثل چه چیزی؟

- حمله کردیم، توپ‌مان به دروازه خورد ولی در کل به نتیجه لازم نرسیدیم. به نظر من بدشانس هم بودیم. برخی روزها روی بد خود را می‌خواهد نشان دهد.

* اما صدر جدول را هم راحت از دست دادید؟

- بله، اما اختلافی نیست و دنیا به آخر نرسیده است. خیلی زود می‌توانیم برگردیم و نگران نیستیم. شما ببینید اختلاف پایین با بالای جدول یا ما با صدرنشین چقدر است. پس راه برای ما باز است و خیلی زود باید برگردیم نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. درست است شروع نیم فصل دوم با یک باخت بد بود اما خیلی زود می‌توانیم برگردیم.

* بازی حاشیه هم زیاد داشت و حتی کتک‌کاری؟

- من در جریان حاشیه‌ آخر بازی واقعاً نیستم و نمی‌توانم نظری بدهم.

* مگر شما در ورزشگاه نبودید؟

- چرا من ۱۰ دقیقه آخر بازی تعویض شدم و به داخل رختکن رفتم واقعاً نمی‌دانم چه مسئله‌ای است و به خاطر همین حرف نمی‌زنم حتماً بی‌احترامی بوده که حرف‌هایی زده شده ‌ولی من در جریان مسئله نیستم و نمی‌خواهم در جریان مسئله‌ای که نیستم قضاوت کنم اما باید این را بدانید هنوز راه برای ما باز است.

* خیلی امیدواری؟

- بله، ما هنوز به هیچ عنوان از کورس قهرمانی عقب نیفتادیم ما مدعی دو جام هستیم و باید خیلی زود برگردیم. باخت مقابل تراکتورسازی شاید یک تلنگر بود اما ما در بازی باختیم که مستحق نبودیم ولی باید خیلی زود پرونده بازی را ببنیدیم و به ذوبآهن فکر کنیم چون خدای ناکرده اگر زیاد بخواهیم به این موضوع بپردازیم دچار مشکلات بدتر میشویم. انشاءالله با تمرینات خوب و هماهنگی بیشتر سعی میکنیم ساختار تیم را طوری بسازیم که در بازیهای آینده جبران کنیم. خوشبختانه نتایج تیمهای دیگر نیز زیاد بر ضرر ما نبوده و فاصلهها خیلی نزدیک است مطمئن باشید دوباره جایگاهمان را پس میگیرم چون تیمی بسیار خوب هستیم و فقط به دنبال جام نه چیز دیگر.