دژاگه: منتظر اولین گلم در فولام هستم

به گزارش افکارنیوز، بازیکن تیم ملی ایران امیدوار است کارلوس کی روش برای سالها در فوتبال ایران بماند.

اشکان دژاگه که برای حضور در ترکیب اصلی فولام برای بازی با وست‌هام آماده می‌شود ابتدا درباره بازی با وست‌هام می گوید: بازی آسانی برابر وست‌هام نخواهیم داشت. آنها بازیکنان قد بلند و فیزیکی دارند. برای کسب ۳ امتیاز برابر وست‌هام باید بجنگیم.

این هفته تلاش بسیار زیادی کردیم. برای برد به میدان خواهیم رفت و امیدوارم که دست پر از میدان خارج شویم. این را می‌دانیم که کارمان در بازی خیلی سخت است زیرا وست‌هام در خانه تیمی فدرتمند است و شکست دادن آسان نیست.

با این حال امیدوارم ۳ امتیاز این مسابقه را بدست آوریم. باید از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ برابر فولام بجنگیم. فصل قبل در بازی با وست‌هام در آپتون پارک ۳ بر صفر شکست خوردیم و می‌دانیم که بازی کردن در زمین آنها چقدر سخت است.

دژاگه درباره شرایط تیمش می گوید: ما اکنون در شرایط بسیار سختی قرار داریم و همه بازیکنان هم می‌دانند که دیگر حق اشتباه نخواهیم داشت. همه سخت تلاش می کنیم. از بازیکنان بگیرد تا مربیان و کادرفنی تلاش بسیار زیادی انجام می دهیم تا بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم. باید متحد باشیم تا بتوانیم از این شرایط بحرانی خارج شویم. با این حال فوتبال همین است. گاهی در بالای جدول قرار دارید و گاهی نتایجی کسب می کنید و به پایین جدول سقوط می‌کنید.

هافبک ایرانی درباره مارتین یول که خطر اخراج از فولام را حس می‌کند می گوید: ‌ مارتین یول سرمربی خیلی خوبی است. او تجربه زیادی دارد و مربی بسیار بادانشی است. می‌دانیم که او برای فولام خیلی کار کرده و امیدوارم بتوانیم با چند نتیجه خوب باعثشویم او در بین ما باقی بماند. یول تلاش زیادی برای باشگاه کرده است. همکاری خوبی بین یول و مئولنستین(سرمربی جدید فولام) وجود دارد. مئولنستین انسان بسیار خوب و دوست‌داشتنی است و ما از تمرین کردن زیر نظر او لذت می‌بریم. او تجربه زیادی به خاطر کار در منچستر‌یونایتد دارد. طبیعتا هر مربی با مربی دیگر متفاوت است. او سعی می کند چیز‌های جدیدی به ما یاد بدهد و من فکر می‌کنم بتوانیم با اضافه شدن او در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنیم

فصل جدید لیگ برتر برای اشکان دژاگه خوب شروع نشد. او به دلیل مصدومیت چند بازی ابتدایی تیمش را از دست داد اما کم کم به ترکیب اصلی فولام برگشت.

دژاگه درباره بازی در لیگ برتر می‌گوید: از بازی در لیگ انگلیس و تیم فولام خوشحال هستم. اما مصدومیت کار من را در فولام سخت کرد. این سخت‌ترین مصدومیت من در کل دوران فوتبالم بود. اما هر چه بود تمام شد. اکنون آماده هستم و امیدوارم بتوانم جایم را در ترکیب اصلی فولام بدست آورم. سخت تلاش می کنم تا بتوانم دوباره به شرایط قبلی خود برگردم. اگر شما سخت کار کنید می‌بینید که همه چیز برای شما خوب پیش خواهد آمد. مدتهاست منتظرم که بتوانم اولین گلم را برای فولام به ثمر برسانم. می خواهم با تلاش زیاد در تیمم موفق باشم.

بال ایرانی فولام در پایان گفت: امسال سال بسیار مهمی برای من است. کیروش سرمربی تیم عملکرد خوبی در ایران داشته و تیم در حال حاضر نتایج خیلی خوبی کسب کرده است. حضور در جام جهانی برای ایران بسیار ارزشمند است. امیدوارم کیروش سال ها در ایران بماند چون او خیلی به فوتبال ایران کمک کرده است.