گزارش رئیس‌جمهور به مردم انتخاباتی بود

به گزارش افکارنیوز، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش رئیس‌جمهور از عملکرد صدروزه دولت به مردم گفت: ارائه گزارش عملکرد به مردم مورد امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و هست و فی‌نفسه امر مطلوبیست و رهبر معظم انقلاب نیز عنوان کرده‌اند که به مردم بگویید که چه کار کرده‌اید و نه اینکه دیگران چه کار کرده‌اند.

وی افزود: رئیس‌جمهور در آغاز کار خود عنوان کرد که اقتصاد کشور دارای شرایط نابسامانیست و دولت یازدهم ظرف مدت صد روز اقتصاد کشور را سامان‌دهی می‌کند و امروز پس از گذشته صد روز این امر محقق نشده و اقتصاد کشور سامان نیافته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اگر ما در گزارشات انصاف را در خصوص عملکرد گذشتگان رعایت کنیم آیندگان نیز در مورد ما انصاف را رعایت خواهند کرد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور در گزارش خود بیشتر به سیاه‌نمایی در مورد عملکرد دولت قبل پرداخت و این در حالیست که بسیاری از بده‌کاریهای دولت نهم و دهم از دولت اسبق مانده بود و بخش دیگر از بده‌کاریها تعهداتیست که به طور طبیعی ایجاد می‌شود.

آلیا با بیان اینکه روحانی در گزارش خود در مورد آینده از ارائه دو سبد کالایی به اقشار آسیب‌پذیر خبر داد، گفت: اما اگرچه در ابتدای کار خود مخالفت خود را با تغییرات اتوبوسی عنوان کرد اما امروز شاهد تغییرات گسترده در ادارات هستیم.

وی افزود: مجریان برنامه ارائه گزارش عملکرد رئیسجمهور این برنامه را با ستاد انتخاباتی اشتباه گرفته بودند و اگر شخص رئیسجمهور نیز فیلم این ببیند در نحوه ارائه گزارش خود به مردم تجدید نظر میکند و ما نیز امیدواریم که در گزارشات بعدی اشکالات کمتری وجود داشته باشد. لذا گزارش ۱۰۰ روزه آقای روحانی به مردم همچنان انتخاباتی بود که امیدواریم آقای رئیس در آینده در نحوه گزارش به مردم تجدید نظر کند.