آقای روحانی مراقب رفتار محافظانتان با مردم باشید!
گروه سیاسی-

هنگامی که رییس جمهور در گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه خود مردم را پیروز توافق ژنو دانست و یا هنگامی که گفت مردم من از شما مچکرم! کسی فکرش را هم نمی‌کرد که چند روز پس از آن در بازدید حسن روحانی از مناطق زلزله زده دشتستان تیم حفاظتی رییس جمهور چنان برخورد بدی یا مردم آسیب دیده داشته باشند که حتی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم به آنان معترض شود.

به گزارشافکارنیوز؛شاید این از سختی‌های ریاست جمهوری پس از احمدی‌نژاد باشد که وقتی رییس جمهور به میان مردم می‌رود همه انتظار دارند بدون محدودیت با منتخب خود دیدار کرده مشکلاتشان را برای او بازگو کنند.
انتظاری که ظاهراً تیم حفاظتی حسن روحانی قادر به درک آن نیستند و تاکنون هر بار رییس جمهور به میان مردم رفته با برخورد سنگین محافظانش کار به دلخوری کشیده است.

آخرین مورد آن پیش از حادثه دشتستان حضور رییس جمهور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در روز عاشورا بود که بازهم حضور سنگین محافظان روحانی در حرم و جو شدید امنیتی مردم را از دیدار و گفت‌وگو با رییس جمهور محروم کرد و در ‌‌نهایت نیز حسن روحانی تحت تدابیر شدید امنیتی از حرم خارج شد. ‌‌

اتفاقات دشتستان البته اندکی تندتر بود و بنابه گفته مسئول دفتر نماینده دشتستان به افکارنیوز موجب اعتراض نماینده مردم و برخی مسئولین استانی به تیم حفاظتی رییس جمهور شد.

انتشار تصاویر باراک اوباما که در یک رستوران نشسته و در حال خوردن همبرگر است نشان میدهد نزدیک و قابل دسترس بودن برای یک رییس جمهور تا چه اندازه برای ترمیم چهره او در افکار عمومی کشور موثر است همچنین این موضوع بیانگر آن است که به میان مردم رفتن، با آنان دست دادن و در کنار آنان غذا خوردن اقدامی صرفا احمدی نژادی نیست و خوب است که اطرافیان آقای رییس جمهور نیز از این خیال باطل بیرون بیایند که اینک به دلیل تثبیت نرخ ارز و توافق ژنو ، مردم هر خطایی را بر دولت خواهند بخشید.