آیا «زلیخا» عامل قتل دادستان زابل بود؟

به گزارش افکارنیوز، یکی از روزنامه‌ها در گزارشی عامل قتل دادستان زابل را یک زن معرفی کرد و نوشت: چند روز پیش از وقوع این حادثه زنی به نام زلیخا که از قاچاقچیان معروف منطقه بود توسط ماموران دستگیر شد. این زن یک شبکه وسیع تهیه و توزیع مواد مخدر را راه‌اندازی کرده بود. از این‌رو دادستان زابل قصد داشت برخورد سختی با او داشته باشد.

یک روز پیش از این حادثه زلیخا مرحوم نوری‌قلعه را به مرگ تهدید و ادعا کرد نزدیکانش او را خواهند کشت. با وجود این تهدید هیچ اقدام تامینی برای حفظ جان دادستان انجام نشد تا اینکه چند ساعت بعد دادستان شجاع زابل همراه با راننده‌اش مقابل بیمارستان امام علی(ع) به رگبار بسته شدند.

اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت از مقامات قضایی و مسئولان پرونده این خبر از سوی دادستان زاهدان که مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده دارد تکذیب شد.

محمد مرزیه دادستان زاهدان و مسئول پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: این مطالب تنها شایعات هستند و به هیچ وجه صحت ندارند.

وی ادامه داد: اجازه دهید تا همه افراد دخیل در این حادثه دستگیر شوند و سپس در مورد علت و انگیزه سوءقصد به جان دادستان زابل اظهار نظر کنیم.

دادستان زاهدان از دادن اطلاعات جدید و اینکه چه تعداد دیگری در رابطه با این پرونده دستگیر شدهاند خودداری کرد و تاکید کرد: اجازه دهید تا پرونده روند خود را طی کند و به موقع اش در مورد آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.