مقوله ی آموزش ،از روزگار کهن مورد توجه مردم قرار داشته است و در آموزه های دینی ما مسلمانان به خوبی به آن اشاره شده است ،به طوری که پیامبر اعظم اسلام می فرمایند : اطلب العلم من المهد ال اللحد :از گهواره تا گور دانش بجویید.

قریب به یک سالی است که یک مرکز آموزش مجازی، با سرلوحه قرار دادن این حدیثقدسی وبا برگزاری بیش از دویست دوره ی آموزشی جای خود را در میان مراکز علمی کشور، تثبیت کرده است.

این مرکز با نام مرکز آموزش مجازی پارس با اخذ مجوز از ارگان ها و نهاد های کشور، اعم از ریاست جمهوری(اداره کل استاندارد)، مرکز توسعه تجارت الکترونیک، وزارت صنعت معدن تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین موسسه مصطفی خمینی(ره) حوزه ی علمیه ی قم وعقد قرارداد با ده ها آکادمی بین المللی به عنوان اولین و معتبرترین مرکز آموزشی کوتاه مدت مجازی، خوش درخشیده است تا آنجایی که این مرکز آموزشی در سمینار نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن وتجارت که در اتاق بازرگانی برگزار گردید به عنوان کار آفرین نمونه معرفی گردید.

نحوه ی آموزش این مرکز، بسیار عمیق و در عین حال کاربردی است:
۱) دانش پذیر پس از ثبت نام در دوره، بسته ی آموزشی خود را از طریق پست درب منزل دریافت می کند
۲) بسته را مطالعه نموده و در صورت نیاز از طریق پنل کاربری رفع اشکال آنلاین می نماید.
۳) به عنوان آزمون پایان دوره از طریق سامانه ارسال مقالات، مقاله پایان دوره خود را ارسال مینماید.

همچنین در پایان دوره گواهی نامه های معتبرآموزشی و همچنین گواهینامه های بین المللی به دانش پذیر اعطا می گردد که بسیار معتبر بوده و در جهت استخدام، ترفیع شغلی، مهاجرت و … بسیار مفید است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دورههای آموزشی، مجوزات و نمونه مدارک مرکز میتوانید به وبسایت مرکز آموزش مجازی پارس www.elearnpars.org مراجعه کرده و یا با تلفنهای مرکز ۰۳۱۱۹۵۲۲۴۴۵-۰۳۱۱۹۵۲۲۴۴۶ و یا مشاور ۲۴ساعته مرکز ۰۹۱۳۸۷۰۰۴۰۸ تماس بگیرید