به گزارش افکارنیوز، مرتضی اسدی با مصدومیت برای تراکتورسازی بازی کرد و در خط دفاع این تیم مقابل پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت. وی درباره این بازی می گوید: «به شخصه ۲۶،۲۷ روز تمرین نداشتم. فیزیوتراپی می کردم و همراه سایر بازیکنان تمرین نمی کردم. فقط یکی دو روز آخر با تیم تمرین کردم. روز بازی هم درد داشتم اما با درد بازی کردم. نه تنها من بلکه علی کریمی هم با درد بازی کرد. خدا را شکر همدلی بچه ها باعثشد این بازی را ببریم. هواداران هم برای ما سنگ تمام گذاشتند و در یک روز بارانی ۹۰ دقیقه تشویقمان کردند. این برد مبارک همه هواداران تراکتورسازی و امیدوارم که بتوانیم این صدرنشینی را حفظ کنیم.»

پرسپولیسی ها معتقدند بازیکنان تراکتورسازی وقت کشی کردند و با این حربه به برد رسیدند. کاپیتان تراکتورسازی در این باره می گوید: «ما به جز دو صحنه که واقعا برخورد شده بود دیگر خودمان را زمین نزدیم. تازه نیمه اول و درست در ۲۰ دقیقه اول که ما مدام روی دروازه پرسپولیس حمله می کردیم نیلسون چند بار خودش را زمین انداخت و سرعت حملات ما را گرفت. و ما اعتراضی نکردیم و پرسپولیسی ها هم نباید اعتراض کنند. حتی در ۲،۳ صحنه که واقعا با بچه های ما برخورد انجام شده بود پرسپولیسی ها فیرپلی را رعایت نکردند. البته ما دلخور نیستیم، مهم این بود که بازی را بردیم. ضمن اینکه آنها به وقت کشی اعتراض دارند، مگر در بازی رفت خودشان کم وقت کشی کردند؟»

مرتضی اسدی در ادامه می گوید: «جای استوک بازیکن پرسپولیس روی ساق من است. طالبی هم که سرش شکسته. مثلا طالبی باید دستش را روی سرش بگذارد و با همان شرایط بازی کند که پرسپولیسی ها ناراحت نشوند؟»

فرزاد حاتمی مدعی شده که داور باید ۳ پنالتی به سود پرسپولیس می گرفت. اسدی در این باره می گوید: «هر برخوردی را که نمی شود پنالتی گرفت. اصلا مگر بسکتبال است که داور ۳ پنالتی برای پرسپولیس بگیرد؟ اگر اینطور باید که در کل بازی های ما باید ۳۰۰،۴۰۰ پنالتی برای تراکتورسازی بگیرند. فقط یکی از صحنه ها مشکوک بود وگرنه روی صحنه های دیگر نباید بحثکرد. فکر می کنم پرسپولیسی ها انتظار دارند ما بایستیم و نگاهشان کنیم، آنها توپ را کنترل کنند، بچرخند و دروازه ما را باز کنند. این که نمی شود فوتبال.»

اسدی در جواب پرسپولیسی ها که مدعی شده اند هواداران تراکتورسازی ۹۰ دقیقه فحاشی کرده اند می گوید: «من که نشنیدم هواداران ما فحش بدهند. نمی دانم پرسپولیسی ها از کدام ناسزا یا فحاشی صحبت می کنند. تماشاگران ما فقط تیمشان را تشویق کردند و به کشی بی احترامی نکردند.»

بحثاسدی و سیدجلال هم در نوع خود جالب است. در خبرها آمده بود که اسدی به سیدجلال سیلی زده. سیدجلال هم مدعی شده که ۱۰۰ سال سیاه بزرگتر از اسدی هم نمی تواند به او سیلی بزند.


اسدي در جواب سيدجلال مي گويد: بعد از بازي سيدجلال به نحوه بازي تيم ما، آن هم با لحني بد معترض بود. من هم دخالت كردم و گفتم كه شما هم خيلي تاكتيكي بازي نكرديد. يك بگو مگوي كوچك بوجود آمد اما سيدجلال چون سنش بالا رفته، نمي داند چه مي گويد و بيخودي هيجان مي دهد. حرف هاي او را جدي نگيريد و زياد فكرتان را مشغول نكنيد. ضمن اينكه در شخصيت من نيست كه با كسي درگيري فيزيكي پيدا كنم يا كسي را بزنم. من جايگاه خودم را مي دانم و اميدوارم كه سيدجلال هم اينطور باشد.