به گزارش افکارنیوز، جوانان هندبالیست ساحلی در نخستین دوره از این مسابقات از روز دوشنبه ۱۱ آذر در بوشهر به مصاف هم می‌روند.

در ادامه گزارش آمده است، این رقابت‌ها تا روز جمعه ۱۵ آذر ادامه خواهد یافت و به احتمال زیاد ۱۶ تیم شرکت کنند.

این گزارش می‌افزاید، اولین تورنمنت بین المللی بندرعباس نیز تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد که تیم‌هایی از کشورهای عربی یا اروپائی دعوت خواهد شد که این کار بستگی به شرایط مالی دارد.

گفتنی است، به منظور ارائه انتقادات و پیشنهادات و برگزاری بهتر مسابقات هندبال لیگ برتر مردان در دور برگشت نشست مشترکی میان داوران، مربیان و ناظرین این رقابتها در تاریخ ۱۶ دی در تهران برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است، این برای دومین بار است که جلسه‌ی داوران لیگ برتر برگزار می‌شود در نخستین بار سال گذشته در سبزوار گردهمایی میان داوران لیگ برتر برگزار شد که امسال علاوه بر این قشر زحمتکش مریبان و ناظرین نیز حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر مردان در دور برگشت از ۲۴ بهمن از سرگرفته می شود.

این گزارش می افزاید، این رقابت‌های هم اکنون به دلیل مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که مدتی پیش در قطر برگزار شد وهمچنین رقابت‌های قهرمانی آسیا که یک ماه دیگر در بحرین برگزار خواهد شد تعطیل است.

لازم به ذکر است، رقابت‌های لیگ برتر اواخر اسفند به مدت یکماه تعطیل می شود واز فروردین ادامه پیدا خواهد کرد واردیبهشت ۹۳ به کارخود پایان خواهد داد.

در ادامه گزارش آمده است، در مسابقات سال ۹۱ تیم های ثامن‌الحجج سبزوار، مشهد و مس کرمان عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص می دادند.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های سوپر لیگ بانوان نیز سه هفته‌ای است که در دور برگشت آغاز شده است و تقریباً ۳ هفته دیگر به پایان خواهد رسید تا تیم های برتر شناخته شود.

گفتنی است، سال گذشته در مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان تیمهای ثامنالحجج سبزوار قهرمان، بیمه رازی تا همان ثامنالحجج تهران دوم و تیم شهید شکوهی سوم شدند.