از تدابیر امنیتی شدید تا غیبت تمام قد برخی مسئولان

به گزارش افکارنیوز، عصر دیروز شنبه ۹ آذرماه سومین مراسم سالگرد شهید شهریاری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که حاشیه‌های این مراسم در زیر آمده است:

* برای ورود حاضرین تدابیر امنیتی شدیدی در نظر گرفته شده بود که حضار برای ورود به سالن باید وسایل خود را به صورت کامل تحویل می‌دادند و تفتیش بدنی می‌شدند.

* پیش از آغاز برنامه شایعه حضور ظریف و حتی روحانی در این مراسم به شدت قوت گرفته بود هر چند عده‌ای با اطلاع‌رسانی درباره حضور روحانی در بوشهر و عدم مشخص بودن برنامه ظریف این شایعه را رد کردند.

* این مراسم با حضور خانواده‌های برخی از شهدا برگزار شد و خانواده شهید شهریاری نیز از شهر زنجان برای برگزاری این مراسم خودشان را به تهران رسانده بودند.

* روخوانی علاقه‌بندان نویسنده کتاب شهید شهریاری از خاطرات مربوط به شهادت این شهید گرانقدر برای دقایقی حاضران در سالن را منقلب کرد. فضای سالن در این لحظات به شدت سنگین بود و تهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تمام وجود اشک می‌ریخت.

* نکته قابل توجه در این مراسم این بود که با وجود قید شدن حضور مسئولین وزارت علوم در دعوت‌نامه این مراسم، هیچ کدام از اعضا یا نمایندگان این وزارتخانه در سالگرد شهید شهریاری حاضر نشدند و غیبت آنها در این مراسم کاملا محسوس بود.

* بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری در سخنرانی خود در این مراسم از سازندگان فیلم مستند مربوط به این شهید تشکر کرد و از حضار درخواست کرد تا سازندگان این فیلم را تشویق ویژهای کنند.