به گزارشافکارنیوز،در این پرونده ابوالحسن ۲۶ ساله متهم است صاحبکارش به نام علی ۵۸ ساله را در جاده گرمسار به قتل رسانده است.

پرونده این جنایت پس از تکمیل تحقیقات برای محاکمه به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدکه صبح دیروز به این جنایت در دادگاهی به ریاست قاضی عزیزمحمدی رسیدگی شد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: این جنایت در تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال گذشته در منطقه علی آباد گرمسالر رخ داد که با توجه به اعتراف متهم، بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی برای متهم تقاضای مجازات قانونی دارم. سپس اولیای دم مقتول در جایگاه قرار گرفته و برای قاتل تقاضای مجازات قانونی کردند.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به ابوالحسن از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم در دفاع گفت: من نزد مقتول کار می‌کردم. او تصور می‌کرد که از کارگاه مس سرقت می‌کنم. روز حادثه بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم.

او می‌گفت بازهم مس سرقت شده و این کار از سوی من انجام شده است. میله آهنی مقابل دستم بود که با آن چند ضربه به سر علی وارد کردم‌. من قصد کشتن او را نداشتم. از زمان قتل تا کنون فقط کابوس می‌بینم و از کار خود پشیمانم.

پس از آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش قضات دادگاه براي صدور حكم وارد شور شدند.