مولر: انتقاد از بازی ما منطقی است

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال بایرن مونیخ عصر شنبه در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا با ۲ گل بر میهمان خود، اینتراخت برانشوایگ غلبه کرد تا همچنان پیشتاز رقابت‌های بوندس‌لیگا باشد. هر ۲ گل باواریایی‌ها را آرین روبن وارد دروازه دنیل داوری، سنگربان ایرانی برانشوایگ کرد تا بایرن به رکورد ۳۹ بازی متوالی بدون شکست دست یابد.

پپ گواردیولا، سرمربی سرخپوشان مونیخ با تمجید از آرین روبن که شب گذشته تعداد گل‌های زده خود را در مجموع رقابت‌های مختلف به عدد ۱۰ رساند، گفت: از عملکرد روبن راضی‌ام. او بازیکنی مهم برای ما است که می‌تواند گل‌های زیادی هم به ثمر برساند. دیدار با اینتراخت برانشوایگ برای ما دشوار بود، چون با پشت‌سر گذاشتن ۲ بازی سنگین مقابل تیم‌های بورسیا دورتموند و زسکا مسکو پا به این دیدار گذاشتیم.

توماس مولر، مهاجم ملی‌پوش بایرن مونیخ هم اظهار داشت: ما کاری را که باید در این بازی می‌کردیم، انجام دادیم. پس از بازی مقابل دورتموند و دیدار دشواری که مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم واقعاً کار ساده‌‌ای در این بازی نداشتیم برای همین به دنبال این بودیم که هر چه سریع‌تر مقابل برانشوایگ به گل برسیم تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کنیم.

مهاجم ۲۴ ساله باواریایی‌ها افزود: ما می‌خواستیم کار را در همان نیمه اول تمام کنیم و با بازی خوب‌مان به هدفی که مدنظر داشتیم رسیدیم. اگر انتقادی هم به بازی ما در نیمه دوم باشد منطقی است، چون خوب نبودیم.

در حال حاضر بایرن مونیخ با ۳۸ امتیاز صدرنشین بوندسلیگا است و تیمهای بایرلورکوزن و بورسیادورتموند به ترتیب با ۳۴ و ۳۱ امتیاز در ردههای دوم و سوم هستند.