ما مثل پرسپولیس از داور کمک نمیگیریم!

به گزارش افکارنیوز، حمید زینی زاده در مورد اتفاقات بازی تراکتور سازی - پرسپولیس چنین گفت: شایعاتی که در مورد توهین به علی دایی در ورزشگاه بیان می شود صحت ندارد. صبح روز بازی استاندار از علی دایی تقدیر می کند بعد از ظهر همان روز در ورزشگاه باشگاه تراکتور هم از دایی تشکر و قدر دانی می کند دو بار در یک روز از سرمربی قرمز پوشان قدر دانی می شود که در هیچ کجای کشور این اتفاق نیفتاده است چگونه امکان دارد که در ورزشگاه به دایی توهین شده باشد؟!

وی در ادامه افزود: پرسپولیسی ها از ابتدای بازی سعی داشتند هم جو تیم تراکتور و هم جو ورزشگاه را بر هم زنند، باید اشاره کنیم این کارها از جانب تیم بازنده عادی است.

باید خاطر نشان کنم که در نیم فصل اول زمانی که با نا داوری به پرسپولیس باختیم چنین ادعاهایی نکردیم و جو را به هم نزدیم دوباره باید بگویم که هیچ توهینی در ورزشگاه از طرف تماشاگران به پرسپولیس نشده است. بهروان در ورزشگاه حضور داشت و می تواند شهادت دهد که هیچ توهینی نشده است.

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی در مورد درگیری اسدی و سید جلال حسینی گفت: درگیری و یا بهتر بگویم زد و خوردی میان اسدی و حسینی نبود، اگر بخواهیم فیلم بازی را دوباره نگاه کنیم خواهیم دید بازیکنان چه کارهایی انجام داده اند.

مدیر عامل تراکتور در پایان بیان کرد: در آخر باید بگویم تراکتور با تلاش بازیکنان از سد پرسپولیس گذشت نه مثل بازی رفت با کمک داور! زیرا معتقدم پرسپولیس با کمک داور امتیاز گرفت.