روایت واقعه عاشورا از زبان اشقیاء

به گزارش افکارنیوز، رحمان سیفی‌آزاد در این باره گفت: در حال حاضر مشغول نگارش نهایی نمایشنامه " مردی برای تمام فصول " هستم که مضمونی درباره وقایع کربلا و عاشورا دارد. در واقع این متن به بازنگری حوادثپس از واقعه عاشورا می‌پردازد.

وی افزود: این نمایشنامه به اتفاقات عاشورا از زاویه‌ای متفاوت می پردازد. در حقیقت این اتفاق هولناک از زبان اشقیاء روایت می‌شود. " مردی برای تمام فصول " ارتباطی به نمایشنامه و فیلمی که با همین عنوان ساخته شده ندارد. اگر سالن مناسبی برای اجرای این اثر نمایشی اختصاص دهند تمایل دارم هرچه زودتر آن را روی صحنه ببرم.

کارگردان " شایعات " در پایان یادآور شد: در واقع درخواست اجرای این متن را به سالن های مختلف ارائه داده ام و فعلا متتظر تصمیم مسئولان هستم. نمایش " مردی برای تمام فصول " جزو اولویت های موضوعی قرار دارد بنابراین امیدوارم زودتر به نتیجه برسم.

رحمان سیفی آزاد که پس از ۱۲ سال دوری از تئاتر با نمایش کمدی "شایعات" نوشته نیل سایمون به تئاتر بازگشت، در این نمایش که اجرای آن به تازگی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به پایان رسیده است از احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امنزاده و بهرام افشاری به عنوان بازیگر بهره برده بود.