شماره ۹سرخ ها نگران از دست دادن جام جهانی

به گزارش افکارنیوز، اتفاقات تلخ بازی با تراکتور فقط به شکست یک بر صفر در تبریز خلاصه نمی شد و بعد از گذشت بیست و چهار ساعت، پرسپولیسی ها متوجه مصدومیت شدید هافبک تیمشان شدند که به احتمال فراوان هفته ها او را خانه نشین می کند.

رضا حقیقی که در بازی با تراکتور فشار زیادی را در خط میانی پرسپولیس تحمل کرد و درگیری فیزیکی زیادی با هافبک های حریف داشت، بعد از بازی متوجه درد شدیدی در ناحیه پا شد که او را مجاب به عکسبرداری کرد. عکسبرداری از پای حقیقی پرده از مصدومیتی کهنه برداشت و نشان داد که شماره ۹ پرسپولیسی ها با پارگی رباط خارجی مواجه شده است.

نکته قابل تامل اینکه پزشکان اعلام کرده اند حقیقی با انجام تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی می توان تا انتهای فصل برای پرسپولیس بازی کند و البته از سوی دیگر این احتمال هم داده شده که مصدومیت هافبک پرسپولیس تشدید شود.

علی دایی که با بحران هافبک مواجه شده و حساب ویژه ای روی حقیقی باز کرده اصرار بر بازی کردن شماره ۹ تیمش دارد و به هیچ وجه تمایلی به انجام عمل جراحی و دوری حداقل دو ماهه حقیقی ندارد. از سوی دیگر هافبک پرسپولیسی ها نیز نگران از دست دادن جام جهانی است و به علی دایی و پزشک معالجش صراحتا اعلام کرده که تحت هیچ شرایط نمی خواهد شانس حضور در برزیل را از دست بدهد.

با توجه به این شرایط حقیقی و دایی بر سر دوراهی کاملا مبهمی قرار گرفته اند و هنوز نتوانسته اند تصمیم قطعی و نهایی خودشان را بگیرند.