یک درصد هم از مصدومیت حقیقی خوشحال نشدم

به گزارش افکارنیوز، مهرداد کفشگری در مورد مصدومیت رضا حقیقی اظهار داشت: «نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. رضا مقابل تراکتور بازی کرد و در تمرین دیروز هم حضور داشت اما وقتی شب گذشته خبر مصدومیتش را شنیدم، واقعاً تعجب کردم. حقیقی هم‌پستی من است اما از ته دل برای او ناراحت شدم. قطعاً هیچکس نمی‌تواند جای رضا را در ترکیب پرسپولیس بگیرد و امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد.»

وی ادامه داد: «قسم می‌خورم یک درصد هم از مصدومیت حقیقی خوشحال نشدم. شما دیدید در همین بازی با تراکتورسازی یک تنه در وسط زمین می‌دوید. امیدوارم که مصدومیتش طولانی نباشد، چون به او نیاز داریم.»

هافبک پرسپولیس درباره بازی این هفته تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: «اگر چه مقابل تراکتورسازی مستحق شکست نبودیم اما حالا باید به فکر بازی با ذوب‌آهن باشیم. می‌خواهیم ضمن ارائه یک نمایش دلچسب ۳ امتیاز را کسب کنیم.»

کفشگری در خصوص شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: باخت به تراکتورسازی یک اتفاق بود. مطمئن باشید دیگر به راحتی به هیچ تیمی نمیبازیم. قطعاً در نیم فصل دوم بهتر میشویم، چرا که میخواهیم به قهرمانی برسیم. باز هم تاکید میکنم از الان دیگر جای هیچ اشتباهی وجود دارد.