فرمانده انتظامي شهرستان چاراويماق گفت: به علت اختلاف خانوادگي؛ مادر زن عروسش را در اتاق حبس و آتش زد.

به گزارش افکار به نقل از فارس محمد شعفی افزود: ماموران انتظامی شهرستان چاراویماق موفق شدند زن ۲۵ ساله را از میان شعله‌های آتش نجات داده و عامل ایجاد حریق را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش‌ سوزی در یکی از منازل در اطراف این شهرستان بلافاصله مأموران انتظامی به منظور اطلاع از صحت و سقم موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

شعفی ادامه داد: به محض رسیدن ماموران به محل مشاهده شد که بر اثر وقوع آتش‌ سوزی در داخل خانه خانمی ۲۵ ساله به نام «س» به شدت مصدوم شده است که بلافاصله با کمک اهالی محل شعله‌های آتش فرو نشانده شد و فرد مصدوم با هماهنگی عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق اعلام داشت: نامبرده در تحقیقات به عمل آمده علت وقوع حادثه را وجود اختلاف خانوادگی با مادر شوهر خود اعلام کرد و اظهار داشت: مادر شوهرش به نام محبوب به همراه خواهر شوهرش «ا» به تحریک شوهرش به نام «م» وی را در اتاق محبوس کرده و اقدام به ایجاد آتش ‌سوزی عمدی کرده‌اند.

شعفي گفت: پرونده مقدماتي در اين خصوص تشكيل و پس از درج شكايت نامبرده هر سه نفر به منظور انجام بازجويي به كلانتري محل انتقال داده شدند و پرونده در حال رسيدگي است.