پیام تبریک ناجا به مناسبت روز دانشجو

به گزاش افکارنیوز، متن پیام تبریک نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل است:

" ۱۶ آذر نماد روح استکبارستیزی دانشجویان ایرانی در طول تاریخ دانشگاهی کشور است و دانشگاهیان در جریان مبارزه انقلاب اسلامی و پیروزی نهضت امام خمینی(ره) و استمرار این جنبش ظلم ستیز و حق طلب همواره حضور تعیین کننده داشته‌اند.

موفقیت‌های مکرر دانشجویان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور داشته‌اند و همزمان با آن بصیرت، آگاهی و واکنش آنان نسبت به رویدادهای داخلی و بین المللی، ارزنده و قابل تحسین است.

دانشجویان امروز به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» با کسب بصیرت سیاسی چشم به فتح قله‌های علوم دوخته‌اند تا فردایی بهتر را برای امت اسلامی و انسانیت رقم بزنند و دشمنان را همان‌گونه که در جنگ سخت به شکست کشاندند در جنگ نرم نیز ناامید و سرخورده کنند.

نیروی انتظامی نیز با علم و آگاهی از این نقش خطیر دانشجویان، یقین دارد فرزندان میهن اسلامی همانند بیش از سه دهه پرافتخار نظام اسلامی در ادامه راه پیشگامان مبارزات استکبارستیزی در دوران ستمشاهی، بار دیگر پیروز میدان خنثیکردن توطئههای ایادی سلطه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهان خواهند بود".