به گزارش افکارنیوز، ایکر کاسیاس در خصوص قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: قرعه سختی است. باید کارمان را مقابل نایب‌قهرمان دوره قبلی شروع کنیم و سپس به مصاف شیلی برویم که همیشه برای شکست دادن آنها مشکل داشته‌ایم. در آفریقای جنوبی کارمان با شکست مقابل سوئیس آغاز شد و سپس پرتغال، آلمان و هلند را شکست دادیم. باید بازی به بازی پیش برویم.

کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا با توجه به اینکه مسابقات برزیل در گروه A پس از مسابقات اسپانیا در گروه B تمام می‌شود، از روش قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی مسابقات جام‌جهانی ابراز نارضایتی کرد و گفت: قرعه سختی است. ما نباید تصمیم بگیریم. روش انجام قرعه‌کشی را نپسندیدم. هر گروهی باید بر اساس برنامه شروع مسابقاتش در مرحله گروهی به کارش پایان دهد.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به قهرمانی در جام‌جهانی بسیار سخت است. هر تیمی که مقابل اسپانیا به میدان می‌آید، صد در صد توانش را به کار می‌گیرد و می‌خواهد ما را شکست دهد. ما یا کسانی که در این بازی‌ها به میدان خواهند رفت، قول می‌دهیم تمام توانمان را برای تیم ملی انجام ‌دهیم و تا جایی که می‌شود در این مسابقات بالا برویم.

کاسیاس اضافه کرد: بازیکنان تیم میدانند که پشت همه این لبخندها و تمجیدها، تیمهای دیگر میخواهند ما را شکست دهند.