پروژه جدیدی در سال ۹۳ در استان البرز اجرا نمی‌شود

به گزارش افکارنیوز، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان البرز با رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور در این دیدار با اشاره به بودجه سال ۹۳ و با بیان اینکه اعتبارات عمرانی در بودجه سال ۹۳ محدود است، عنوان کرد که پروژه عمرانی جدیدی در سال آتی شروع نخواهد شد و اعتبارات موجود برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشور صرف می‌شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور همچنین اظهار داشت در خصوص پروژه‌های عمرانی نیمه تما کشور نیز اولویت‌بندی صورت می‌گیرد و پروژه‌های که از اولویت بیشتری برای تکمیل برخوردار باشند، در دستور کار قرار می‌گیرند.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز خاطرنشان کرد: آقای روحانی همچنین در این دیدار بر تعامل بیشتر مجلس و دولت تاکید کرد و اظهار داشت که دو قوه مقننه و مجریه باید در چارچوب قانون و به منظور هماهنگی بیشتر تعامل سازنده‌تری را با هم داشته باشند.

اکبریان اظهار داشت: در این دیدار مجمع نمایندگان استان البرز مجموع مشکلات استان را در ۷ محور به اطلاع رئیسجمهور رساندند که از جمله آن میتوان به متروی کرج، مسائل فرهنگی استان، مسائل ورزشی آموزشی و بهداشتی استان البرز و نیز برخی پروژهها در حوزه راه و ... اشاره کرد.