به زودی استقلال بهترین میشود

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه نویی در مورد گروه بندي جام جهاني صحبتهاي جالبي انجام داد. وی معتقد است نبايد انتظارات را از تيمملي بالا برد و به هواداران اميدواري بيهوده داد. سرمربي آبيپوشان در مورد شرايط استقلال هم صحبتهايي انجام داد که در زير پيش روي شماست.

* قرعه‌کشی جام جهانی را برای ایران چطور ارزیابی می‌کنید؟

- به نظرم من قرعه‌ای که با آن روبرو شده‌ایم نه سخت است و نه آسان و امیدوارم که با بازی‌های خوب از اعتبار ایران دفاع شود.

* به نظر شما تیم‌ملی می‌تواند به دور بعد صعود کند؟

- باید در نظر بگیریم که نباید قول و وعده زیادی به مردم بدهیم و انتظارات را از تیم‌ ملی به اوج برسانیم. باید بازی‌های تدارکاتی زیادی برای تیم‌ملی هماهنگ شود تا بازیکنان شناخت خوبی از یکدیگر کسب کنند. مردم ایران باید بدانند تیم‌های جهان حالا به دو دسته تقسیم شده‌اند. یک عده تیم‌هایی که مسافر جام جهانی شده‌اند و عده‌ای دیگر که در حسرت آن مانده‌اند. پس همین که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم هم اتفاق خوبی برای تیم‌ملی است.

* ‌بگذریم شرایط استقلال چطور است؟

- باید بگویم که بازی مقابل سپاهان ثابت کرد که پیشرفت خوبی داشته‌ایم و مطمئن باشید روند رو به رشد ما ادامه خواهد داشت. نکته دیگر اینکه ثابت شد بازیکنان کامل چه تاثیری در وضعیت تیم دارند و امیدواریم که دیگر با مشکل بدشانسی و مصدومیت روبرو نباشیم.

* اما شما مقابل سپاهان ۲ امتیاز حساس را از دست دادید.

- هنوز هم معتقدم ما مستحق پیروزی بودیم اگر قاضی کمی با دقت‌تر بود. ما فرصت‌های خوبی داشتیم که اگر تبدیل به گل می‌شد و از آن استفاده می‌کردیم به شرایط مطلوب می‌رسیدیم.

* مثل اینکه هنوز هم از دست قاضی دلخور هستید؟

- او زحمت زیادی کشید ولی در زدن ضربات آخر باید بیشتر دقت می‌کرد. در هر صورت امیدوارم بتواند در بازی‌های آینده آنچه از او می‌خواهیم را در زمین پیاده کند.

* از بازیکنان جذب شده در نیم فصل رضایت دارید؟

- بازیکنان خوب و بزرگی هستند و مطمئن هستیم که به ما خیلی کمک می‌کنند و به خصوص خط حمله ما شرایط بهتری خواهد یافت.

* اما بسیاری معتقدند ضعف خط حمله شما به خاطر خوب کار نکردن هافبک‌ها است.

- من خودم هم می‌دانم. البته ما هافبک‌های خوبی داریم ولی شیوه بازی آنها شبیه به هم است. البته حیدری آماده شده و می‌تواند خلاقیت را به هافبک ما برگرداند.

* مثل اینکه یک بازیکن برزیلی جذب کرده‌اید؟

- بله، در راستای نیازی که داشتیم با یک هافبک برزیلی به توافق رسیدیم که فکر می‌کنم مشکلات ما در خط هافبک را برطرف کند.

* چه تیمی رقیب اصلی شما در این فصل است؟

- همه تیم‌ها خوب هستند. دیدید که در دیدار مقابل گسترش فولاد چقدر اذیت شدیم و حق آنها بود که ببرند. ما به همه حریفان احترام می‌گذاریم.

* رحمتی هم در اوج آمادگی به سر می‌برد؟

- مهدی همیشه خوب بوده و حالا امیدوارم هر چه زودتر مشکل او حل بشود تا بتواند برای تیم‌ملی در جام جهانی بازی کند.

* ‌ آینده استقلال را چطور می‌بینید؟

- بازي با سپاهان من را به آينده استقلال اميدوار کرد و حالا تلاش ميکنيم به آنچه ميخواهيم برسيم.