سرقت از خودرو‌های اطراف مجلس شورای اسلامی

به گزارشافکارنیوز،چند روز گذشته چند مورد شکایت در خصوص سرقت لوازم خودرو در اطراف بیمارستان معیری و مجلس شورای اسلامی به کلانتری بهارستان اعلام شد و پلیس در تحقیقات اولیه دریافت دو دوست سابقه دار پشت پرده این سرقت‌ها می‌باشند.

همچنین رئیس کلانتری به دلیل حساسیت موضوع و جلوگیری از سرقت‌‌های مشابه در سطح منطقه پرونده را شخصا مورد بررسی‌ قرار داد و دریافت که این دو دوست که سابقه زورگیری و سرقت نیز دارند و یکی از آن‌ها حدود ۴ ماه است که از زندان آزاد شده است به خودرو‌های پلاک شهرستان که برای انجام امورات خود به این محدوده آمده بودند دستبرد زده و مالباختگان هم به دلیل مشکلاتشان و اینکه باید هرچه سریعتر به شهرستان خود باز می‌گشتند طرح شکایت نمی‌کردند.

بر اساس این گزارش، ماموران کلانتری بهارستان پس از ۲۴ فعالیت توانستند این دو دست سارق را در حالی که در خیابان مجاهدین اسلام در حال پیدا کردن طعمه‌های خود بودند، ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

گفته می‌شود این سارقان در بازجویی‌های اولیه فنی و پلیس به بیش از ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو از پلاک‌های شهرستان اعتراف کرده و به دلیل اینکه احتمال می‌رود این دو دوست بیش از این مرتکب سرقت شده باشند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

هموطنانی که در محدوده مجلس شورای اسلامی و بیمارستان معیری مورد سرقت قرار گرفتهاند میتوانند برای طرح شکایت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.