سرنخ‌هایی جدید از راهبه‌های ربوده شده در سوریه

به گزارش افکارنیوز، " ژوزف فاضل " جریان المستقبل را مسئول ربودن راهبه های سوری از صومعه " مارتقلا " دانست و گفت: نمایش تصاویر راهبه های ربوده شده در صفحه تلویزیون هم اقدام گروه چهارده مارس است.

پس از اینکه تروریست ها در سوری در حمله به شهر مسیحی نشین معلولا در ریف دمشق، ۱۳ راهبه مسیحی و سه شهروند را ربودند، گروهی از همان راهبه ها در ویدیوئی که روز جمعه از شبکه های ماهواره ای پخش شد، ربایش خود را رد کرده و گفتند " برادران " آنها را به مکان امنی منتقل کرده اند و به خوبی با انها رفتار می کنند.

چندی بعد گروه تروریستی موسوم به " گردان‌ آزادگان القلمون " مسئولیت ربودن راهبه‌ها را بر عهده گرفت وخواهان آزادی هزار زن بازداشت شده از زندان‌های سوریه در مقابل آزادی این راهبه‌ها شد.

" ژوزف فاضل " افزود: اگر گروههای تکفیری فکر می کنند با ربودن راهبه ها، طرف مقابل از گزینه خود منصرف خواهد شد، سخت دراشتباه هستند و باید تا آزادی راهبه ها همه مسیرهای لبنان مسدود و نافرمانی مدنی اعلام شود.

وی تاکید کرد: جبهه النصره مورد حمایت برخی از مبلغان و افراد سرشناس لبنانی است و این گروه تروریستی پناهگاه های خوبی در عکار، طرابلس و عرسال دارد.

ژوزف خاطرنشان کرد: همه حوادثکشور مثل ناآرامی های طرابلس به خاطر فعالیت گروه های خارجی است.