به گزارش افکارنیوز، تماشاگران اصفهانی در سالن ذوب آهن، اولین تماشاگرانی بودند که به دلیل اعتراض مجبور به ترک سالن شدند. اصفهانی ها که عصر دوشنبه برای تماشای دیدار تیمشان مقابل هفت الماس قزوین به سالن رفته بودند تا دقایق آخر در بازی حضور داشتند اما با شعارهای این دقایق مجبور به ترک محل مسابقه پیش از اتمام بازی شدند.

در این دیدار روزبه ارغوان به خاطر درگیری با یک بازیکن قزوین به همراه این بازیکن از بازی اخراج شد، بازی یک بار به خاطر اعتراض تماشاگران به یک خطا متوقف شد و بار دیگر در دقایق آخر با ادامه اعتراض تماشاگران وقفه ای در بازی ایجاد و پس از تماس داوران با تهران، دستور تخلیه سالن برای ادامه بازی داده شد.

ذوب آهن در نهایت با نتیجه ۷۷ بر ۶۱ بازی را به نفع خود تمام کرد. هفت الماس هفته قبل دومین برد فصل را مقابل ماهان، تیم دیگر اصفهان به دست آورده بود.

قشم، دومین تیم کم امتیاز لیگ

تیم فولاد ماهان بعد از باخت خارج از خانه هفته قبل، در این هفته با نتیجه ۵۲ بر ۳۸ استقلال قشم را برد. قشمی ها بعد از نیروی زمینی که در هفته اول تنها ۳۴ امتیاز مقابل دانشگاه آزاد به دست آورد، کمترین امتیاز را در بازیهای این فصل ثبت کردند.

۴۰ امتیاز اختلاف مهرام با نیروی زمینی

تیم مهرام که پیش از این دو تیم تهرانی دیگر لیگ را برده بود در این هفته با نتیجه ۸۵ بر ۴۵ نیروی زمینی را شکست داد تا هر کدام از تیمهای همشهری، یک بار باخت مقابل این تیم را تجربه کرده باشند.

مهرام در ابتدای این دیدار با بازیکنانی هم طراز با نیروی زمینی به میدان آمد و مصطفی هاشمی سرمربی مهرام که پاسخ صحبتهای ابتدای فصل نیکورفتار مربی حریف را نداده بود، در تمام دقایق بازی روی نیمکت نشست و هدایت تیم را به دستیاران خود سپرد.

در ابتدای کار هم علی آرزومندی به جای هاشمی در کنار خط زمین ایستاد اما با تذکر ناظران بازی به خاطر نداشتن کارت مربیگری در این فصل، البرز آب کناری جای وی را در ادامه بازی گرفت.

البته نیکورفتار هم در مقابل برای یک نیمه از روی نیمکت تیم خود بلند نشد و کمک وی به هدایت تیم می پرداخت.

دسته گل صدیقی برای مربی سابق

امیر صدیقی بازیکن جدید نیروی زمینی که در هفته های اول لیگ هم با مهرام به تمرین می پرداخت در شروع مسابقه با دسته گل به سراغ نیمکت تیم سابق خود رفت.

صدیقی در این دیدار ۱۴ امتیاز و ۶ ریباند مقابل هم تیمی های سال قبل داشت.

تیم نیروی زمینی هم در مجموع یک کوارتر بازی را با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ برد و سه کوارتر دیگر را واگذار کرد.

بازیکنان مهرام آماری نزدیک به هم در این بازی داشتند. محسن مراد خانی ۱۱ امتیاز و ۹ ریباند؛ آرمان زنگنه ۱۱ امتیاز و ۶ ریباند را ثبت کردند.

‌ سعید داورپناه ۱۰ امتیاز و ۶ پاس گل؛ ‌ سجاد مشایخی ۱۰ امتیاز، ‌۴ ریباند و ۳ توپربایی و اوشین ساهاکیان ۱۰ امتیاز و ۶ ریباند داشتند.

مشکل گرگان با یار خارجی هم حل نشد

تیم شهرداری گرگان که در این هفته یک بازیکن پست یک به ترکیب خود اضافه کرده بود با نتیجه ۶۹ بر ۶۰ بازی را به صنایع ماهشهر واگذار کرد و بار دیگر صدای تماشاگران خود را در آورد.

صنایع با این برد به رده ششم جدول رفت و گرگان در انتهای جدول باقی ماند.

همیاری زنجان هم بعد از چند باخت به سومین برد خود در لیگ با نتیجه ۶۹ بر ۴۳ مقابل افرا تهران رسید.