بیک زاده سوژه خوبی برای فردوسی پور شد

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر فجرسپاسی اظهار داشت: «هنوز به استقلال ایده‌آل نرسیده‌ایم. در این بازی نسبت به مسابقات گذشته در سرعت دادن به بازی و حفظ توپ بهتر بودیم اما هنوز با استقلال ایده‌آل فاصله داریم.»

وی ادامه داد: «بازیکنان جدیدی به استقلال آمده‌اند که شرایط خوبی دارند از طرفی خسرو حیدری به ترکیب بازگشته و با آن شرایط هفته به هفته بهتر خواهیم شد.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد استقبال کم تماشاگران از بازی‌های این تیم اظهار داشت: «سرمای هوا و گرانی در این موضوع تاثیرگذار است اما ما باید آنقدر با کیفیت بازی کنیم که تماشاگران در هر صورتی به ورزشگاه بیایند. در شهرستان‌ها استقبال خوبی از ما می‌شود و در تهران تماشاگران حق دارند که کمتر به ورزشگاه بیایند ما سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم و مطمئن هستم تماشاگران ما را تنها نمی‌گذارند.»

قلعه‌نویی در خصوص تداخل جام جهانی با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «باید در هر صورتی منافع ملی را در نظر بگیریم. در منافع ملی باشگاه‌ها هم جزو ارکان هستند حالا که ایران به جام جهانی صعود کرده همه باید به فکر تیم ملی باشند البته اوضاع نباید به گونه‌ای پیش برود که باشگاه‌ها در آسیا زنگ تفریح شوند.»

وی افزود: «بدون شک با کی‌روش جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد و مشکلات را برطرف می‌کنیم تا در نهایت ایران و ایرانی خوشحال شود. باشگاه‌ها نباید در آسیا زنگ تفریح باشند و با آرمان و کیان باشگاه‌ها بازی شود. هواداران نسبت به باشگاه‌ها تعصب دارند و دوست دارند آنها هم موفق باشند. باید جلسه‌ای برگزار کنیم و به جمع‌بندی برسیم. منافع باشگاه‌ها نباید نادیده گرفته شود. من پیشنهاد می‌کنم بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها باشند.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: «پیش از این در مورد بیگ‌زاده و خسرو حیدری تعامل خوبی داشتیم و با سیموئز صحبت‌های خوبی انجام دادیم. دلم برای سیموئز تنگ شده است و وقتی به ایران بازگشت قطعا جلسه‌ای با وی برگزار می‌کنم.»

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: «لیگ برتر به رفتن تیم ملی به جام جهانی کمک کرد و هیچ کس نمی‌تواند منکر این موضوع شود. در این بین استقلال بیشترین فشار را تحمل کرد. به هر حال همه باید به هم کمک کنند. فکر می‌کنم کشورهای اطراف، ‌ ترکیه و آلمان می‌توانند الگوهای خوبی برای ما باشند. من فکر می‌کنم لغو جام حذفی لطمه بزرگی به فوتبال ایران می‌زند. امیدوارم هالیدی مربیان ایرانی زودتر تمام شود تا بتوانیم شرایط را بهتر بررسی کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد هاشم بیگزاده و هجمههایی که به وی میشد، تصریح کرد: هاشم جزو بازیکنان استاندارد ایران و اروپا است. بیگزاده تناسب اندام خوبی دارد و میتواند از هر دو پای خود استفاده کند و فوتبال را خوب بازی میکند. بیگزاده جزو پرافتخارترین مهاجمان لیگ برتر است اما متاسفانه برخیها برای پر کردن برنامههای خود به این موضوع پرداختهاند. خوشحالم که زیر بار حرف آقایان نرفتم که برای پر کردن برنامههای خود دست به این سوژهها میزنند. همه دیدند که برخی کارهای بیارزش چگونه میتواند با آبروی ایران بازی کند.