دیدار هیئت پارلمانی اروپا با خانواده شهدای هسته‌ای

به گزارش افکارنیوز، حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات برنامه‌های هیئت پارلمانی اروپایی که روز جمعه وارد تهران شده‌‌اند، گفت: قرار است این هیئت پارلمانی اروپایی فردا دوشنبه، ۲۵ آذر با خانواده شهدای هسته‌ای دیدار کنند. این دیدار در مجلس انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین قرار است این هیئت پارلمانی اروپایی، امروز به ریاست خانم " تاریا کرونبرگ "، از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در زمینه کشف و ضبط مواد مخدر نیز بازدیدی داشته و از نزدیک با فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه کشف و ضبط موادمخدر آشنا شوند.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس در ادامه تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است هیئت پارلمانی اروپایی امروز با علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

پیش از این، مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس گفته بود که این هیئت پارلمانی اروپایی فردا با علی لاریجانی دیدار و گفت‌وگو می‌‌کنند و سپس در یک نشست خبری به سؤالات خبرنگران پاسخ می دهند.

هیئت پارلمانی ۸ نفره اروپایی در روز جمعه ۲۲ آذر و به ریاست خانم " تاریا کرونبرگ " و به دعوت کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس وارد تهران شده‌اند و تا روز چهارشنبه، ۲۷ آذر در تهران اقامت خواهند داشت.