سعید آقاخانی با " لامپ صد " به محلات رفت

به گزارش افکارنیوز، گروه سازنده از امروز کار خود را در محلات آغاز کرده‌اند و سی درصد از فیلمبرداری " لامپ صد " در این شهر انجام خواهد شد.

تدوین فیلم به طور هم زمان توسط بهرام دهقانی آغاز شده است و گروه در تلاش هستند " لامپ صد " را برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

" لامپ صد " با نام قبلی " هیولا " نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده‌اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون ساره بیات، مسعود کرامتی، علیرضا اوسیوند، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان سعید آقاخانی، تهیه کنندگان: محسن محسنی نسب، احسان دلاویز، مجری طرح: محسن تنابنده، مدیر تولید: حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، طراح چهرهپردازی: عبدالله اسکندری، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح صحنه و لباس: گلرخ حقیقی، برنامه ریز: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، عکاس مریم تخت کشیان.