به گزارش افکارنیوز، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برتری استقلال و صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.

**در زیر نگاهی انداخته به نتایج، ترین‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر:

سپاهان صفر - گسترش فولاد صفر

ساپیا یک - استقلال خوزستان یک

مس صفر - پرسپولیس ۶

نفت تهران صفر - داماش صفر

ملوان صفر - راه‌آهن یک

فولاد ۲ - صبای قم صفر

تراکتورسازی ۲ - ذوب‌آهن ۲

استقلال یک - فجرسپاسی صفر

**ترین‌های هفته هجدهم لیگ برتر:

در هفته هجدهم رقابت‌ها و در ۸ مسابقه‌ای که برگزار شد ۱۶ گل به ثمر رسید تا در این هفته شاهد میانگین ۲ گل در هر مسابقه باشیم.

در این هفته دیدار پرسپولیس و مس با ۶ گل پرگل‌‌ترین و دو دیداری که بدون گل به پایان رسید، کم‌گل‌ترین دیدارهای هفته بودند.

**بهترین تیم هفته: پرسپولیس

در هفته هجدهم رقابت‌ها اتفاقات جالبی رقم خورد که از جمله آنها می‌توان به برتری راه‌آهن در خانه ملوان و توقف خانگی تراکتورسازی مقابل تیم بدون مربی ذوب‌آهن اشاره کرد.

همچنین گسترش فولاد هم در خانه سپاهان این تیم را متوقف کرد تا شاگردان خطیبی نیز در جمع خوب‌های هفته قرار بگیرند، با این حال عنوان بهترین تیم هفته به پرسپولیس تعلق می‌گیرد که توانست در یک روز استثنایی در کرمان حریف قعرنشینش را ۶ تایی کند.

**ناکام هفته: فقطپرویز مظلومی

در هفته‌ای که سپری شد سپاهان با یک تساوی بدون گل دیگر که سومین تساوی بدون گل پیاپی این تیم بود از کورس قهرمانی تقریبا جا ماند و تراکتور هم با یک تساوی بد موقع نتوانست صدر جدول را همچنان حفظ کند، ضمن اینکه نفت هم در خانه متوقف شد تا بهترین فرصت برای رسیدن به صدر را از دست بدهد.

با همه این تفاسیر عنوان ناکام هفته را فقط به پرویز مظلومی می‌دهیم که یک بار دیگر با حرکات حاشیه‌ای، مقدمات شکست تاریخی‌ تیمش را فراهم آورد.

**بازیکن هفته: بیک‌زاده

در هفته هجدهم امین منوچهری از راه‌آهن و بختیار رحمانی از فولاد از خوب‌های تیمشان بودند، پرسپولیسی‌ها نیز با ارائه یک بازی هجومی در خانه مس به یک برتری پرگل رسیدند تا بازیکنان این تیم، جملگی در بین خوب‌های هفته قرار بگیرند، اما این عنوان را در هفته هجدهم به هاشم بیک زاده می‌دهیم که با وجود هجمه‌ اخیر رسانه‌ای، توانست با یک گل ارزشمند، استقلال را در کورس نگه دارد.

**مربی هفته:علی دایی

در هفته‌ای که گذشت راه‌‌آهن با تفکرات ابراهیم‌زاده به خوبی ترمز ملوان را در انزلی کشید و گسترش هم با خطیبی در خانه سپاهان به تساوی ارزشمندی رسید.

اما این عنوان در هفته هجدهم به علی دایی تعلق می‌گیرد که توانست همراه با پرسپولیس با شکست مس، چندین رکورد را هم جابجا کند.

**رده‌بندی گلزنان تا پایان هفته هفدهم: صدر بدون تغییر

۸ گل: کریم انصاری‌فرد(تراکتورسازی) - رضا عنایتی(صبای قم)

۷ گل: لوسیانو پریرا(فولاد) - سجاد شهباززاده(سایپا) - جلال رافخایی(ملوان)

۶ گل: مهدی رجبزاده (ذوبآهن) ) - رضا نوروزی (نفت)