بازیکن مورد علاقه رونالدو

به گزارشافکارنیوز،کریستیانو رونالدو شب گذشته(شنبه) در مراسم سالیانه گلوب‌ساکر در شهر دبی امارات جایزه برترین بازیکن سال به انتخاب هواداران را از آن خود کرد و برای دومین بار به این افتخار رسید. او این جایزه‌ را که در سال ۲۰۱۱ هم برده بود به لطف آمار درخشان گل‌هایش در سال ۲۰۱۳ که شمار آن به ۶۹ گل رسیده است، کسب کرد.

رونالدو که امسال جزو ۳ نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا نیز است، پس از دریافت جایزه‌اش در مراسم گلوب‌ساکر گفت: تکرار کاری که امسال انجام دادم آسان نخواهد بود اما بدون شک تلاش خواهم کرد که رکوردهای دیگری را بشکنم چون تا زمانی که تلاش نکنم پیشرفت نخواهم کرد. نزدیک به ۶ یا ۷ سال است که برنامه‌ام این بوده و سعی کرده‌ام هر سال نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشم. به طور منظم پیشرفت می‌کنم و گلزنی هم بخشی از روند پیشرفت و توسعه مهارت‌هایم است.

کاپیتان پرتغال که درخشش او در مرحله پلی‌آف در ۲ بازی رفت و برگشت برابر سوئد، اصلی‌ترین دلیل صعود این تیم به جام جهانی بود، درباره شانس موفقیت کشورش در رقابت‌های سال آینده در برزیل، جایی که با آلمان، آمریکا و غنا همگروه شده است، تصریح کرد: پرتغال به احتمال بسیار زیاد اولین تیمی خواهد بود که به دور دوم بازی‌ها راه پیدا می‌کند.

رونالدو در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بازیکن مورد علاقهاش در حال حاضر کیست، گفت: من بازیکن مورد علاقه خودم هستم. البته از تماشای بازی بسیاری از بازیکنان فوقالعاده لذت میبرم و برایم مهم نیست که آنها به کدام تیمها تعلق دارند. از بازیکنان خاصی اسم نمیبرم چون معتقدم این کار بیانصافی در حق بقیه است. با این حال باید بگویم که در کودکی طرفدار لوئیز فیگو و فرناندو کوتو بودم.