واکنش قلعه نویی به قبولی فرهاد مجیدی در کلاس مربیگری منچستر

به گزارش افکارنیوز، آخرین خبر دربارهفرهاد مجیدیاین است که ستاره بازنشسته استقلال در کلاس پیشرفته مربیگری منچستریونایتد که گران قیمت ترین دوره مربیگری دنیاست، شاگرد ممتاز شده و از منچستر مدرک مربیگری دریافت کرده است.

این خبر در اردوی استقلالی ها که برای بازی حذفی مقابل ملوان بندرانزلی آماده می شوند، دهان به دهان می چرخید و بازیکنان استقلال از قبولی فرهاد و وضعیت مجیدی حرف می زدند.

جالب است بدانید یکی از نزدیکانقلعه نوییاین خبر را به سرمربی استقلال داده و امیر در واکنش به خبر قبولی فرهاد مجیدی در دوره مربیگری منچستر به یک جمله کوتاه اکتفا کرده و گفته؛ «چه خوب، مبارکش باشه!»

باتوجه به رابطه عالی فرهاد مجیدی و علی فتح الله زاده، بسیاری از هواداران استقلال منتظرند در فصول آتی فرهاد جانشین امیر شود. برخی نزدیکان باشگاه استقلال نیز ادعا می کنند اگر فتح الله زاده در استقلال بماند - در صورتی که فرهاد موفق به اخذ مدرک لازم برای سرمربیگری در لیگ برتر ایران شود - فصل آینده مجیدی به جای قلعه نویی سرمربی استقلال خواهد شد اما اگر فتح الله زاده به جای قلعه نویی در پایان لیگ سیزدهم با مجموعه آبی قطع همکاری کند، حاجی آبی ها با شعار «با مجیدی به استقلال برمی گردم» برای بازگشت مجدد به جایگاه مدیرعاملی باشگاه برنامه ریزی خواهد کرد!

فرهاد مجیدی قصد دارد به دور از هیاهو، به حضور در کلاس های مربیگری معتبر دنیا و شرکت در دوره های دانش افزایی پیشرفته ادامه بدهد.