دوست دارم دوباره استقلالی شوم!

به گزارش افکارنیوز، ایمان مبعلی، هافبک تکنیکیفولادخوزستانمعتقد است که تیمش در بازی‌های این فصل نتایج خوبی گرفته و آبی‌پوشان اهوازی در سال‌های آینده می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. مبعلی همچنین از عملکردش در این فصل راضی بوده و امیدوار است در ادامه بازی‌های خوبی را برای استقلال خوزستان انجام دهد. او در مورد وضعیت تیمش و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داده است.

عملکرد استقلال خوزستان تا به اینجای لیگ خوب بوده است؟

فکر می‌کنم متوسط و حتی خوب بوده است. اولین سالی است که در لیگ بازی می‌کنیم و از طرفی در بعضی از بازی‌ها بدشانسی مواجه شده‌ایم. این درست است که چند بازیکن باتجربه داریم ولی در مجموع تیم جوانی هستیم که می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

عملکرد خودت را چطور ارزیابی می‌کنی؟

فکر می‌کنم برای استقلال خوزستان خوب بازی کرده‌ام و از عملکرد خود راضی هستم. وقتی سرمربی تیم از عملکردم راضی است و در نیم فصل هم پیشنهاد داشتم، یعنی اینکه عملکردم خوب بوده است.

از اینکه به استقلال نرفتی ناراحت نیستی؟

دوست داشتم به استقلال بروم و تلاشم خود را کردم ولی دیگر نمی‌خواهم افسوس بخورم. عبدالله ویسی مخالف نبود و همه چیز را در اختیار باشگاه گذاشت اما مسئولان باشگاه موافقت نکردند. من هم نمی‌خواستم طوری رفتار کنم که ناراحتی به وجود بیاید. اعتقاد دارم چون بازیکن حرفه‌ای هستم باید تابع باشگاه باشم.

اگر سال بعد از استقلال پیشنهاد داشته باشی می‌روی؟

بله، اگر از استقلال پیشنهاد داشته باشم فصل بعد به این تیم می‌روم. البته الان از اینکه به این تیم نرفتم ناراحت نیستم و قسمت این بوده که در استقلال خوزستان بمانم.

دوست داری کدام تیم قهرمان لیگ برتر شود؟

دوست دارماستقلال تهرانقهرمان شود.

به نظر تو کدام تیم در لیگ برتر بهترین فوتبال را بازی می‌کند؟

هیچ تیمی نبوده که به صورت طولانی خوب فوتبال بازی کند و هر از چندگاهی یک تیم، فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.

آیا شانسی برای دعوت به تیم ملی داری؟

من نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا دعوت شوم. البته عملکرد باید طوری باشد که اگر دعوت نشدم هم افسوس نخورم. برای دعوت به تیم ملی باید تیم ما هم جایگاه خوبی داشته باشد. بدون شک نتیجه‌گیری استقلال خوزستان در دعوت شدن من به تیم ملی تاثیرگذار است.

در مورد دربی اهواز صحبت کن. برای فولاد کری نمی‌خوانی؟

خیر کری نمیخوانم. فولاد تیم سابق من است و همیشه این تیم را دوست دارم. در بازی رفت به دلیل اشتباه داوری بازنده شدیم و همه گفتند که اخراج بازیکن ما اشتباه بوده است. ما دنبال جبران باخت دور رفت هستیم ولی به انتقام فکر نمیکنیم. انتقام در فوتبال کلمه قشنگی نیست.