به گزارش افکارنیوز، بر اساس خبر منتشر شده بر روی سایت رسمی وزارت ورزش و جوانان چهارشنبه ۱۱ دیماه به عنوان زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو اعلام شده است. این مجمع قرار بود اول دیماه برگزار شود که با ۱۰ روز تاخیر چهارشنبه هفته جاری در سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

انتخابات فدراسیون تکواندو در شرایطی برگزار خواهد شد که هنوز سه هیات ایلام، کردستان و هرمزگان با سرپرست اداره می شوند. البته مسئولان فدراسیون که برای برگزاری مجمع عجله داشتند می توانستند در این مدت رئیس این سه هیات را مشخص کنند. مانند انتخابات لرستان که سه روز قبل از برگزاری مجمع نخست تشکیل شد.

اما هادی ساعی که عضو شورای شهر تهران است و هفته گذشته با نامه سازمان بازرسی اجازه حضور در مجمع را از دست داد و در پی آن مجمع لغو شد در این خصوص به مهر گفت: متاسفانه همه جا اعلام شده حتی پیامک زده اند که ساعی انصراف داده است اما تاکید می کنم که چنین موضوعی صحت ندارد و با قدرت روز چهارشنبه به مجمع می آیم و برنامه های خود را به اعضای مجمع اعلام می کنم و مطمئن هستم که می توانم نظر اعضا را جلب کنم.

وی افزود: روز شنبه در جریان رفع مشکل نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر قرار گرفتم و وزارت ورزش و جوانان هم روی همین موضوع تصمیم به برگزاری مجمع گرفته است. من نیز پیش از این اعلام کرده بودم که تابع قانون هستم.

ساعی در پایان گفت: از وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر تشکر می کنم که با تعویق مجمع اجازه داد مشکلی که پیش آمده بود رفع شود. فقط امیدوارم روز چهارشنبه شاهد برگزاری یک مجمع سالم و بی حاشیه باشیم و کاندیداها در فضایی عادلانه رقابت کنند.