فیس بوکم کجا بود که بخواهم توهین کنم؟!

به گزارش افکارنیوز،مجید جلالیدر خصوص مصاحبه اخیر مسئولان باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اخراج وی از این تیم، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این موضوعی است که از هفته دوم آغاز شده بود و در هیچ باشگاه دیگری چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. متاسفانه فشارهای زیادی را تحمل کرده‌ام ولی دندان روی جگر گذاشته‌ام و حرفی هم نمی‌زنم. مگر می‌شود از هفته دوم بحثاخراج یک مربی مطرح شود؟

وی افزود: من در جلساتی که با زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه داشته‌ام هرگز بحثی از اخراج یا برکناری به میان نیامد ولی از مصاحبه‌هایی که انجام می‌گیرد، به شدت گله‌مند هستم. این حرف‌ها روی تیم تاثیر می‌گذارد. تراکتورسازی هم مثل همه باشگاه‌های دیگر با مشکلاتی مواجه است ولی من هیچگاه این مشکلات را مطرح نکردم.

سرمربی تیم تراکتورسازی که با برنامه تلویزیونی ۹۰(گزارش کامل برنامه نود) گفتگو می‌کرد، در واکنش به این سوال که چقدر شانس موفقیت برای تیم خود قایل هستید، تاکید کرد: من به تیم خودم ایمان کامل دارم که کار را با قدرت ادامه می‌دهم. ما هم در لیگ برتر و هم جام حذفی به بهترین عنوان ممکن فکر می‌کنیم و شانس مسلم قهرمانی هستیم.

وی همچنین حضورش در سایت اجتماعی فیس بوک را تکذیب کرد و افزود: من در فیس بوک هیچ وقت حضور نداشتم و نخواهم داشت ولی اخیرا فردی با نام من صفحه‌ای را ایجاد کرده که از این طریق به هواداران تراکتورسازی توهین می‌کند. من این موضوع را به مسئولان اطلاع داده‌ام و می‌خواهم این قضیه را پیگیری کنند.

جلالی در پایان گفت: این فرد با داریوش یزدانی در آمریکا هم ارتباط برقرار کرد و قصد داشت از وی اخاذی کند که یزدانی با من تماس گرفت و به وی گفتم اصلا صفحهای در فیس بوک ندارم. من از مسئولان امنیتی تقاضا دارم که این فرد را شناسایی کرده و هر چه سریعتر به این کار غیر اخلاقی پایان دهند.