اظهارات قلعه‌نویی بعد از پیروزی مقابل ملوان

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل ملوان و صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی، در نشست خبری گفت: ایام سوگواری ۲۸ صفر و امام رضا(ع) را تسلیت می‌گویم. در این بازی در نیمه اول نسبت به بازی های قبل خیلی بهتر بودیم، البته از نظر تاکتیکی و گردش توپ و همانطور که فکر می کردیم ملوان تیم جوانی است که با برنامه بازی می‌کرد. یکی از حسن‌های ما این بود که موقعیت به حریف ندادیم و ضعف‌مان این بود که از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکردیم و امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و با آمدن بیک زاده دو جناح ما بهتر می شود.

وی در مورد اینکه صادق درودگر گفته بود که اگر سانتر را از استقلال بگیرید، این تیم هیچ چیز ندارد گفت: نظرها محترم است ولی موقعیت تک به تک هم داشتیم و شاید بهتر است به فیفا بگویند قانون سانتر را بردارند. تغییرات لازم است برای اینکه شرایط سنی تیم ما بالاست و آمدن ساموئل کمک کرد. در سه جام حضورم داریم و باید نیروهای‌مان را تقسیم کنیم.

وی در مورد حل مشکلات مالی استقلال با حضور اسپانسر، گفت: ساموئل آمده اما پول نگرفته است و امیدوارم پژمان منتظری هم تا آخر فصل بماند، اسپانسر جدید ما بانک شهر است و من مفاد قرارداد را نمیدانم اما بالاخره شهرداری تهران است و باید به دو تیم بزرگ پایتخت کمک کند و همیشه از قالیباف ممنون هستیم و قبل از بازی با سئول هم به اردوی تیم ما آمد و اکنون هم بانک شهر به کمک ما آمده است.