آرسنال قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

به گزارش افکارنیوز، در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس عصر امروز(یکشنبه) ۲ دیدار برگزار شد که به برتری تیم‌های آرسنال و اورتون انجامید.

در یکی از این بازی‌ها نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک پذیرای آرسنال بود. شاگردان آرسن ونگر که می‌توانستند با یک برد مجدداً به صدر جدول لیگ برتر بازگردند موفق شدند با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود غلبه کرده و با ۴۲ امتیاز بازگشتی دوباره به صدر جدول داشته باشند.

در دیداری که آرسنال مسعوت اوزیل، هافبک آلمانی‎اش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت تنها گل بازی را الویر ژیرو، مهاجم فرانسوی توپچی‌های لندن در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند. نیوکاسل ۳۳ امتیازی هم با توجه به نتیجه رقم‌خورده به مکان هفتم جدول ۲۰ تیمی این رقابت‌ها سقوط کرد.

امروز همچنین اورتون موفق شد در دیداری خانگی ۲ بر یک از سد میهمان خود، ساوتهمپتون بگذرد. برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید سیموس کولمن(۹) و روملو لوکاکو(۷۴) گلزنی کردند و تنها گل ساوتهمپتون را هم گستون رامیرز در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

اورتون با این برد ۳۷ امتیازی شد و موقتاً به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد. ساوتهمپتون هم با شکست مقابل اورتون ۲۷ امتیازی شد و در مکان نهم جدول این رقابت‌ها ایستاد.

پرونده هفته نوزدهم لیگ جزیره ساعت ۱۹:۳۰ امشب با انجام ۲ دیدار بسته می‌شود. در مهم‌ترین دیدار هفته تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای لیورپول است و در بازی همزمان تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود، وایت‌هارت لین به مصاف استوک‌سیتی می‌رود.

در حال حاضر آرسنال با ۴۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و تیمهای منچسترسیتی و چلسی هم به ترتیب با ۴۱ و ۳۷ امتیاز در ردههای دوم و سوم قرار دارند.