شادی پس از گل بحران جدید برای رژیم صهیونیستی + عکس

به گزارش افکارنیوز، پس از سلام جنجالی نیکلا آنلکا پس از به ثمر رساندن گل در بازی روز سه شنبه بین تیم های وست برومویچ آلبیون و وست هام یونایتد در لیگ برتر انگلیس، سیاست مداران و تحلیل گران رسانه ای این اقدام را نشانه ای از افزایش احساسات ضد یهودی در اروپا می دانند و می گویند فرانسه از این گونه اقدامات در امان نمانده است.

برخی حرکت آنلکا را نوعی یهودی ستیزی می دانند در حالی که خود او این موضوع را تائید نکرده است.

آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد: «اوضاع در اروپا در ارتباط با یهودیان و اسرائیل بغرنج شده است.»

کمیته پارلمانی رژیم صهیونیستی در امور مهاجرت یهودیان روز دوشنبه تشکیل جلسه داد تا به بررسی " افزایش اقدامات ضدیهودی " بپردازد.

یولی ادل اشتین رئیس پارلمان اشغالگران قدس این حرکت را موج " جدید یهودی ستیزی " توصیف کرد.

در حالی که آنلکا از اقدام خود دفاع می کند و آن را تنها یک ژست توصیف می کند، یول رازووزو رئیس کمیته پارلمانی رژیم صهیونیستی در امور مهاجرت یهودیان هشدار داد: «اگر ما برای حل و فصل چنین موضوعاتی اقدامی نکنیم چنین رفتارهایی به اقدامات خشونت آمیز منجر خواهند شد.»

این در حالی است که یکی از مقامات سفارت فرانسه در تل آویو به اعضای کمیته پارلمانی اشغالگران قدس در امور مهاجرت یهودیان درباره تعهد دولتش در ارتباط با حفظ امنیت یهودیان در فرانسه اطمینان داده بود.

بن درور ستون نویس روزنامه معاریو هشدار داد: «این حرکت یک شوخی نیست.»

بر اساس تخمین های مختلف، شمار یهودیانی که در فرانسه زندگی می کنند بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار نفر است.

در سال ۲۰۱۳، بیش از سه هزار یهودی از فرانسه به سرزمین های اشغالی مهاجرت کردند که در مقایسه با سال ۲۰۱۲،۶۳ درصد افزایش نشان می دهد.