من ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس هستم!

به گزارش افکارنیوز، پرسپولیس در آستانه یک بازی سخت با تیم نفت تهران است، بازی که می‌تواند حکم فینال را داشته باشد. سیدصالحی مهاجم مورد علاقه علی دایی در این بازی حضور ندارد و مجبور است این بازی حساس تیمش را از روی سکوها یا خانه ببیند. او که از عدم حضورش در این بازی خیلی ناراحت است در مصاحبه با خبرنگار سایت از شرایط این بازی و اوضاع پرسپولیس می‌گوید.

بازی با نفت؟

بازی با نفت بازی سخت و مهمی است، نفت برای رسیدن به ما می‌خواهد ۳ امتیاز را بگیرد اما قطعا ما می‌رویم که ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم و بازی را ببریم در مجموع من فکر می کنم بازی‌های برگشت حکم فینال را دارد.

تو مهاجم مورد علاقه دایی هستی فکر نمی‌کنی در این بازی جای خالی تو احساس شود‍؟

من کوچکترین و ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس هستم، پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست و تیم بزرگی است. قطعا بازیکنانی که به میدان می‌روند می‌توانند برای این تیم موفقیت به دست بیاورند.

قهرمانی پرسپولیس؟

ما راضی به رضای خود هستیم، او اگر نخواهد برگ از درخت نمی‌افتد. قطعا هم قهرمانی ما دست خداست و امیدوارم این لیاقت را به ما بدهد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

در این چند سال همیشه بالای ۱۰ گل در لیگ زدی آیا این رکوردت را با پرسپولیس حفظ می‌کنی؟

تمام تلاشم را می‌کنم که برای پرسپولیس مفید باشم. امسال به پرسپولیس آمده‌ام تا پرسپولیس نتیجه بگیرد نه سیدصالحی، امیدوارم جلوی علی آقا و هواداران روسفید باشم و این را می‌دانم که عروسی به کوچه ما می‌رسد و سعی می‌کنم بعد از موفقیت پرسپولیس یکی از مدعیان گلزن تیمم در لیگ باشم.

تیم ملی و جام جهانی؟

همه بازیکنان آرزو دارند لباس تیم ملی را بپوشند امیدوارم نظر کیروش را جلب کنم و به تیم ملی برسم.