سران فتنه مجرم امنیتی هستند نه سیاسی

به گزارش افکارنیوز، سید عزت الله ضرغامی پیش از ظهر پنجشنبه در اجلاسیه سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران با تاکید بر اینکه مجرم سیاسی در کشور نداریم گفت: سران فتنه در اتاقهای عملیات نشستند و برای براندازی کشور کار و برنامه ریزی کرده اند و مجرمان امنیتی هستند نه سیاسی.

وی با بیان اینکه، نظام اسلامی به دلایلی با سران فتنه مسامحه می کند، اظهار داشت: اکنون امکانات برای این افراد در خانه هایشان فراهم است تا کشور را برهم نریزند.

ضرغامی با بیان اینکه امروز آزادی بیان در همه جای دنیا به رسمیت شناخته می شود، اظهار داشت: این درحالیست که ۶۶ بار شبکه های ماهواره ای جمهوری اسلامی ایران را قطع کرده اند و اوباما شخصا از این کار دفاع کرده است و رئیس صدا و سیما را جزو افراد ممنوع المعامله اعلام کرده است.

وی عنوان کرد: در حالی که تمام شبکه ها مجیزگوی آمریکا هستند و سانسور اطلاعاتی می کنند، شبکه های جمهوری اسلامی ایران، مستقل عمل می کنند و شفاف اطلاع رسانی می کند.

ضرغامی بیان داشت: یکی از ماهواره هایی که در شرق دور بنام آسیاست داشتیم و مربوط به هنگ کنگ بود، را قطع کردند و آن وقت دم از آزادی بیان می زنند.

رئیس سازمان صدا و سیما عنوان کرد: در چنین دنیایی، ایران ایستاده و مقاومت می کند و رهبر معظم انقلاب به رزمندگان می فرماید به جوانی خود افتخار کنید.

تقدیر از مستند آخرین روزهای زمستان

ضرغامی با اشاره به تهیه و پخش مستند آخرین روزهای زمستان مربوط به زندگی شهید حسن باقری افزود: این کار که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است، اطلاعات آن از طریق مکالمات انجام شده در دوران دفاع مقدس جمع آوری و بازسازی شده است.

رئیس رسانه ملی یادآورشد: حقوق بشر آمریکایی حربه زنگ زده ای است که نه تنها ملت ایران بلکه هیچ جای دنیا آن باور نمی کنند و حقوق بشر آمریکایی کشک است.

اگر در دهه ۶۰ و ۷۰ قدر نخبگان را می دانستند امروز ماهواره مستقل داشتیم

وی با بیان اینکه اکنون ماهواره های ایران اجاره نشین ماهواره های دیگر کشورهاست، بیان داشت: اگر دهه ۶۰ و ۷۰ قدر نخبه ایرانی را می دانستند و می توانستیم ماهواره جمهوری اسلامی را بسازیم امروز می توانستیم ماهواره ای مستقل داشتیه باشیم ولی این حساسیت آن زمان درک نشده بود و امروز در زمینه ماهوراه اجاره نشین ماهواره های دیگر هستیم.

عملکرد جمله بی بی سی و صدای آمریکارا به سازمان ملل ارسال کردیم

وی با اشاره به اینکه شبکه های مختلفی علیه جمهوری اسلامی ایران پخش می شود، اظهار داشت: عملکرد برخی شبکه از جمله بی بی سی، صدای آمریکا و … را در زمان فتنه مستند و به سازمان ملل ارسال کردیم.

ضرغامی بیان داشت: برخی شبکه ها در زمینه فتنه، شبکه جنگ شده بودند و آموزش ساخت بمب را می دادند که عملکردشان مستندسازی شده است.

قطع شبکه سحر بخاطر ساخت فیلم ضد اسرائیلی

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: این درحالیست که وقتی ایران یک فیلم ضد اسرائیلی می سازد به بهانه اینکه تصویر خشنی از صهیونیسم نشان داده است، شبکه سحر ایران را قطع می کنند.

عزت الله ضرغامی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت برگزاری یادواره شهیدان بیان داشت: اگر معامله ای برای خدا باشد، برد - برد است زیرا در این راه کشته شونده نیز برنده است و کسی که با خدا معامله می کند، ضرر در کارش نیست.

رئیس رسانه ملی گفت: آفرین بر کسانی که با خدا معامله کرده اند و اینان برندگان واقعی هستند و برای همه دوره ها، صحنه ها را برده اند.

وی اظهار داشت: زمانی ممکن است با دشمن خود گفتگو کنیم و در این مذاکره باید مواظب باشیم که یک طرف دشمن ظالم و قدار است و بفرمایش آیت الله جوادی آملی وقتی با آمریکا دست می دهید باید انگشتان را بشمرید تا کم نشود.

سیاستهای ملی مذاکرات از سوی رهبری مشخص می شود

ضرغامی با بیان اینکه برخی خیال می کنند معامله با آمریکا لذت است، اظهار داشت: سیاستهای کلی از سوی مقام معظم رهبری روشن و مشخص می شود.

وی عنوان کرد: این مذاکره از سویی برد – برد است زیرا به رغم همه تبلیغاتی که می کنند، نشان می دهد ما اهل مذاکره هستیم و کسانی باید مذاکره کنند که با همه وجود کینه آمریکا را در دل داشته باشند و بدانند در مقابل چه استکباری هستند.

رئیس سازمان و صدا و سیما بیان داشت: سابقه آمریکا، ظلم و تعدی به ملت ایران است درحالی که حاضر نمی شود از ملت عذرخواهی کند.

وی عنوان کرد: بحثآمریکا و غرب، هسته ای نیست، آنان از فرهنگ مقاومت و شهادت می ترسند و آن را بهانه می کنند و آنان از تاثیرگذاری ایران در کشورهای منطقه و جهان می هراسند.

ضرغامی یادآور شد: آمریکا و غرب درحالی از حقوق بشر حرف می زنند که از منافقان حمایت می کنند و این عده در اتحادیه اروپا جایگاه دارند در حالی که حدود ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرده ایم و هر روز می توانیم سالروز شهدای ترور را برگزار کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما یادآور شد: در حالی از حقوق بشر یاد می کنند و وقتی از خارج به کشور سفر می کنند، دزدکی با یکی دو نفر از متهمان فتنه ملاقات می کنند و بعد در دیدار با مقامات کشورمان از سرجایشان بلند نمی شوند.