نکونام دوباره ترانسفر می شود؟!

به گزارش افکارنیوز، علی نظری جو‌‌یباری قائم مقام باشگاه استقلالافزود: به هر حال تیم ما اگر همین روند رو به رشد را ادامه دهد می‌تواند قهرمان لیگ سیزدهم شود.

جویباری‌ در خصوص لگد برهانی به کلمن تدارکات تیم اظهار داشت: من با برهانی صحبت کردم و وی بیان کرد که از دست خودش ناراحت بوده و به خاطر تعویضش‌ این کار را نکرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: برهانی به خاطر اینکه در شرایط خودش نتوانسته ‌گلزنی کند ناراحت بوده و به کلمن لگد زده است اگر این بازیکن‌ به علت تعویضش‌ و اعتراض به سرمربی این کار را کرده باشد آن وقت شرایط فرق می‌کند.

قائم مقام باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر برهانی به خاطر تصمیم ‌سرمربی در تعویض کردنش این اقدام را انجام داده باشد آن وقت قلعه‌نویی در موردش تصمیم گیری خواهد کرد.

نظری جویبار‌ی درباره پیشنهاد یک باشگاه چینی به جواد نکو‌نام عنوان کرد: فتح اله زاده و قلعه ‌نویی باید مورد وضعیت نکونام تصمیم گیری کنند به هر حال مسئولان در ابتدا شرایط موجود را می‌سنجند و بعد تصمیم گیری می‌کنند.

وی بیان کرد: جلسه‌ای بینفتح الله زادهو قلعه‌نویی برای تعیین تکلیف وضعیت جواد نکونام امروز برگزار می‌شود بر این اساس امیر قلعه‌نویی تصمیم گیرنده نهایی است و اگر باعثنشود لطمه ای به تیم وارد شود تیم شود احتمال قبول پیشنهاد یک باشگاه چینی وجود دارد.

وی بیان کرد: به هر حال ما با کمبود ‌بازیکن مواجه هستیم و باید تصمیم درستی درباره جدایی نکونام بگیریم.

وی درباره پرداخت ۹۰۰ میلیون به پژمان منتظری بیان کرد: فتح اله زاده به خاطر اینکه پژمان منتظری به قطر نرود قرار داد نیم فصلش را داد اما در نهایت منتظری به قطر رفت بر این اساس منتظری مبلغی کمتر از ۹۰۰ میلیون گرفت.

وی بیان کرد: امیر قلعه‌نویی ناراحتی‌اش از پژمان منتظری به خاطر این مسئله است که منتظری در همان ابتدای فصل به باشگاه بیان نکرد که قصد ترک استقلال را دارد تا یک مدافع در فصل نقل و انتقالات جذب می‌شد.

وی درباره جایگزین منتظری بیان کرد: ما در تلاش هستیم تا یک بازیکن را جایگزین منتظری کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر تونی هافبک برزیلی در تست پزشکی قبول شود طی امروز یا فردا با وی قرار داد میبندیم.