مظلومی: مگه من روانی ام؟

به گزارش افکارنیوز، سرمربی مس روزهای به‌شدت دشواری در سرمای زمستانی کرمان پشت سر می‌گذارد. وضعیت مس در پایین جدول به گونه‌ای است که نه راه فراری برای این تیم پیدا می‌شود و نه نتایج سایر تیم‌ها موجب بریدن امید از این تیم می‌شود تا استرس در کرمان روز به روز بر میزان خود بیفزاید. قطعا بیشترین فشار در این شرایط روی دوش پرویز مظلومی است که روی نیمکت مس هنوز نتوانسته است خاطرات خوب خود را تکرار کند.

به نظر می‌رسد مس با پیروزی مشکل دارد…

بله مشکل داریم ولی منشا آن را باید پیدا کنیم. تیم ما به شدت از نظر نفری به مشکل خورده و ۵ بازیکن اصلی ما در این روزها با مصدومیت روبرو هستند.

یعنی تعویض‌هایتان که انتقادهایی هم به آن می‌شد، به خاطر کمبود بازیکن بوده؟

دقیقا! در بازی با سایپا من می‌دانستم که باید مهاجم به تیم اضافه کنم اما آنقدر دستم بسته بود که دفاع به زمین آوردم! خیلی سخت است که در این شرایط تیم ما با کمبود نفر هم مواجه شده باشد.

تیم شما در ثانیه ۱۸ گل خورد و این مسئله‌ای است فراتر از کمبود نفر! فکر نمی‌کنید مشکل جای دیگری باشد؟

البته تیم ما از نظر روحی روانی هم مشکل دارد. وقتی که تیمی در این دقیقه دروازه‌اش باز می‌شود قطعا تمرکز لازم را ندارد…

حتما معتقدید که این بی‌تمرکزی در طول ۹۰ دقیقه مقطعی است؟

ببینید ما با وجود مشکل تمرکز بازیکنانمان پس از دریافت گل دوم، موفق شدیم که بازی را برگردانیم و در حالی که شرایط به شدت سخت شده بود، باز هم موفق شدیم بازی را به تساوی بکشیم…

اما حجم بالای اشتباهات فردی تیم شما و اینکه در این بازی نیز بازیکنانتان نتوانستند پس از گل تساوی بازی خوبی را ارائه دهند نشان می‌دهد که مشکلات روحی روانی در تیم شما تداوم دارد… فکر نمی‌کنید با این شرایط تیم نیاز به یک روانشناس داشته باشد؟

من به این مساله اعتقادی ندارم… مگر تیم ما بیمار روانی است که نیاز به روانشناس داشته باشد؟!

مگر همه تیم‌های حرفه‌ای دنیا که روانشناس دارند، روانی‌اند؟

من خودم روانشناسی خوانده‌ام و معتقدم روانشناس زمانی مفید است که از ابتدای فصل در کنار تیم باشد و شرایط تیم را بشناسد و این کارهای موقتی قطعا دردی را دوا نمی‌کند.

به نظر می‌رسد تیم شما در باور اینکه می‌تواند برنده باشد مشکل دارد و به این باور نمی‌رسد.

بله، متاسفانه همینطور است و ما باید این باور را به بازیکنان خودمان تزریق کنیم و در حال انجام این کار هم هستیم.

با وجود همه این مشکلات مس روزهای سخت و پرخطری را سپری می‌کند.

واقعا روزهای پرفشاری را در کرمان می‌گذرانیم و نیاز است که همه به این تیم کمک کنند. اگر همت همگانی باشد می‌توانیم این تیم را چه از نظر فنی و چه از نظر روحی روانی دگرگون کنیم.

مشکل اینجاست که این همت همگانی خیلی هم در کرمان وجود ندارد.

من واقعا از این قضیه متاسفم! برخی فکر می‌کنند که مس تیمی است که از آن سوی آب به این شهر آمده است. حالا مشخص می‌شود چه کسانی واقعا به مس کمک می‌کنند و چه کسانی فقط شعار می‌دهند.

احتمالا درباره ماجرای زمین تمرین شهرداری هم که شما را برای تمرین راه ندادند، مشکل از همین شعارها آب می‌خورد.

ما قصد داشتیم چند جلسه روی زمین شهرداری تمرین کنیم اما شهردار کرمان دستور داد که در این زمین را قفل کنند! در حالی که همه در کرمان از استاندار گرفته تا نماینده مجلس قول حمایت از تیم را می‌دهند این اتفاق اصلا جالب نیست.

چرا این اتفاق می‌افتد؟

من فکر می‌کنم اگر شهردار کرمان واقعا کرمانی بود این دستور را نمی‌داد!

فکر می‌کنید هفته آینده بتوانید طلسم انزلی را با برد برای مس بشکنید؟

این بازی خیلی سخت است مخصوصاً تیم ما که در هر بازی تلفات می‌دهد و هفته آینده آبشک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. با همه این مشکلات اما باید برای سه امتیاز بازی هفته بعد بجنگیم فرقی هم نمی‌کند که در انزلی باشد یا جای دیگر.

برای حل مشکل کمبود بازیکن چه برنامه‌ای دارید؟

امیدوارم تا هفته آینده تیم کامل‌تری در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم با دست بازتری تیم را به زمین بفرستیم. البته ما درصدد هستیم که یک بازیکن تهاجمی خارجی دیگر به تیم اضافه کنیم چراکه چاره دیگری نداریم و بازیکن داخلی نمی‌توانیم اضافه کنیم. امیدوارم که این بازیکن هم هرچه زودتر بیاید تا مشکلاتمان کمتر شود.

وحید اسماعیل‌بیگی هم در بازی با سایپا مشکلاتی داشت با او چه برخوردی می‌کنید؟

قطعا او را تنبيه ميكنيم.... البته تماشاگران هم بايد بدانند كه بازيكناني نظير اسماعيلبيگي جوان است و بيتجربه و نبايد با او برخوردي كنند كه منجر به لطمه خوردن اين بازيكن شود.