رابطه من و قلعه نویی شکرآب است!

نکونام خطاب به فتح الله زاده؛
می خواهم بروم، اطرافیان قلعه نویی روی اعصابم هستند
شماره ۶ استقلال در جلسه مخفیانه با مدیرعامل باشگاه از اطرافیان سرمربی تیم گلایه کرد.
۰ ۲ ۰ نظر
[-] اندازه متن[+]

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مدت‌هاست بحثجدایی نکونام سرزبان‌ها افتاده است ولی حالا هافبک آبی‌پوشان با جدیت بیشتری پیگیر جدایی از استقلال است.

هافبک آبی‌پوشان به دیدار فتح الله زاده رفت تا دلایل اصلی اصرار به جدایی را برای مدیرعامل آبی‌پوشان شرح بدهد.

نکونام اعتقاد داشت که از ابتدای فصل برخی اطرافیان قلعه‌نویی خواسته‌هایی از او دارند که نمی‌خواهد به هیچ عنوان زیر بار آنها برود و به همین دلیل این اتفاق سبب شده تا دیگر انگیزه و تمرکز لازم را برای حضور در میدان نداشته باشد.

شماره ۶ استقلال در ادامه افزود که متاسفانه قلعه‌نویی هم تحت تاثیر این افراد قرار گرفته و رابطه ما دیگر مانند گذشته نیست.

نکونام معتقد بود با شرایطی که برایش در استقلال رقم خورده بهتر است از این تیم جدا شود تا هم بازیکنی با کارایی لازم در ترکیب قرار بگیرد و هم اینکه او نیز بتواند با حضور در باشگاه های خارجی آمادگی خود را برای رقابت‌های جام جهانی حفظ کند.

در این نشست مخفیانه که نکونام اصرار داشت کسی از آن باخبر نشود فتح الله زاده اعلام کرد که مشکل را برطرف خواهد کرد ولی جواد به این موضوع اشاره داشت که بعید می‌داند مشکلات به همین راحتی برطرف شود و هم برای استقلال و هم برای خودش بهتر است که از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

فتح الله زاده هر چه اصرار کرد، نکونام راضي به ماندن نشد و در نهايت مديرعامل استقلال قول داد تا موضوع را بررسي کند و پس از صحبت با قلعهنویي جزئيات را با او نيز در ميان بگذارد.