آیا آرش برهانی به ترکیب اصلی باز می گردد؟

برهانی: دوست دارم در دربی بازی کنم

آرش برهانی درحالی تشنه بازی در دربی است که امیرقلعه نویی هنوز اجازه بازگشتش به تمرینات را صادر نکرده است. برهانی می کوشد طی روزهای آتی نظر قلعه نویی را جلب کند؛ البته اگر جلب شود…

به گزارش قدس آنلاین، آرش برهانی بعد از اخراج موقتی از استقلال به طور اختصاصی تمریناتش را دنبال می‌کند. شماره ۹ منتظراست تا امیرقلعه‌نویی چراغ سبز نشان دهد و دوباره تمریناتش را با استقلال از سر بگیرد.

برهانی علاقه‌اش را اینگونه برملا می‌کند: «هنوز اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکردم. منتظرم ببینم چه اتفاقی می‌افتد. دوست دارم هرچه زودتر در تمرینات شرکت کنم.» برهانی تشنه بازی در دربی است. او دراین باره حرف‌هایی دارد: «خیلی دوست دارم در دربی بازی کنم. من خودم را همیشه سرباز استقلال می‌دانم. اگر دوباره به تمرینات برگردم با تمام وجود خودم را آماده این بازی می‌کنم. من از هواداران استقلال و کادر فنی عذرخواهی کردم و اگر لازم باشد بازهم این کار را می‌کنم. هیچ وقت بازیکن حاشیه‌سازی نبودم و این را اهالی فوتبال خوب می‌دانند. امیدوارم مشکلات حل شود و هرچه زودتر به تمرینات برگردم.»

برهانی این روزها اختصاصی تمرین می‌کند. او لحظه‌ای از آماده نگه داشتن بدنش غافل نیست و می‌کوشد در این روزها که امیر قلعه‌نویی با خودش حساب و کتاب می‌کند که چه زمان اجازه بازگشتش را صادر کند از فرم بدنی دور نشود.

شاید دربی ۷۸ نقطه بازگشت برهانی باشد؟! امیر قلعه‌نویی هم خوب می‌داند این آرش هنوز تشنه درخشش و گلزنی است. او می‌داند که اگر برهانی به لحاظ روحی در بهترین وضعیت ممکن باشد آنگاه تیمش در خط آتش چیزی کم نخواهد داشت.

استقلال هم تشنه داشتن چنین مهاجمانی است آن‌هم در روزهایی که مردان خط حمله عملکرد چندان مطلوبی نداشته‌اند و به قول خود قلعه‌نویی بعضی خریدها جواب نداده.

به راستی چه زمان آرش برمی‌گردد؟ امروز، فردا یا پس از بازی با استقلال خوزستان؟! آیا قلعه‌نویی آرش را با خودش به دربی ۷۸ خواهد برد؟! قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که دیروز داشت به وضعیت برهانی هم اشاره کرد تا آینده این بازیکن با استقلال روشن‌تر شود.

سرمربی استقلال در پایان درباره وضعیت آرش برهانی پس از عذرخواهی‌اش گفت: «آرش برهانی را در اختیار باشگاه گذاشته‌ایم. من مربی نمی‌توانم بازیکنی را از باشگاه کنار بگذارم و تنها می‌توانم بازیکن را در اختیار باشگاه بگذارم.

اینکه باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد، دیگر مربوط به مدیران باشگاه است. با این حال تا زمانی که او از تمرینات دور است، تمرینات اختصاصی را برایش در نظر گرفته‌ایم که در صورت اینکه به تمرینات بازگشت به لحاظ بدنی از سایر بازیکنان عقب نیفتد.

درباره عذرخواهیاش هم باید بگویم اگر کسی در خیابان به کسی بزند، وقتی از ماشین پیاده میشود حتما عذرخواهی میکند اما به غیر از عذرخواهی باید ضرر و زیان هم بدهد.