در هتل قلیان بود ولی ما اسنک و آب‌میوه می‌خوردیم

به گزارش افکارنیوز، یعقوب کریمی ابتدا در مورد ۳ برد پیاپی سپاهان و نزدیک شدن امتیاز این تیم به تیم‌های مدعی گفت: خدا را شکر که ۳ برد مهم به دست آوردیم و تا حدودی بدشانسی‌های سپاهان تمام شد. در این ۳ بازی کمی از امتیازهای از دست رفته را جبران کردیم تا امیدمان برای قهرمانی زنده بماند. امیدوارم در هفته‌های آینده بیشترین امتیاز را بگیریم.

خیلی‌ها معتقدند امسال یکی از ۲ تیم پرسپولیس یا استقلال قهرمان خواهد شد. کریمی در این خصوص گفت: به نظرم قضاوت در مورد قهرمانی خیلی زود است و همه چیز به هفته‌های آخر کشیده خواهد شد. الان همه تیم‌های مدعی شانس دارند و هر هفته هم رقابت فشرده‌تر می‌شود. معتقدم بازی‌های سپاهان نسبت به استقلال و پرسپولیس آسان‌تر است به همین دلیل باید بگویم که شانس ما اگر از آنها بیشتر نباشد کمتر نیست. ما تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم تا دوباره قهرمان شویم.

وی که در اردوی تیم امید در کیش حضور داشت در مورد قلیان کشیدن بعضی از بازیکنان که اتفاق تکان‌دهنده‌ای بود خاطرنشان کرد: من برنامه ۹۰ را ندیدم و از طریق دوستانم متوجه شدم که چه مسائلی مطرح شده است. راستش را بخواهید نظر خاصی ندارم ولی قطعاً این درست نیست که یک ورزشکار دنبال چنین مسائلی باشد. البته باید بگویم که من در کیش ندیدم بازیکنی قلیان بکشد.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال سپاهان در خاتمه تصریح کرد: مطمئناً افراد دیگری هستند که بخواهند در این زمینه صحبت کنند یا تصمیم بگیرند ولی من از این مسائل بیخبرم. بازیکنان قبل از تمرین آب میوه میخوردند یا به کافیشاپ میرفتند و همه ما با هم بودیم. آنجا قلیان هم مثل چیزهای دیگر وجود داشت ولی ما اسنک و آب میوه میخوردیم. من که چیزی ندیدم و نمیتوانم حرف خاصی بزنم.