گل شریفات پرسپولیسی‌ها را ساکت کرد

به گزارش افکارنیوز، در دقایق آغازین نیمه نخست برخوردی بین سیدمهدی سیدصالحی و یکی ازبازیکنان فولادبه وجود آمد اما داور از کنار این صحنه به سادگی گذشت. دایی که معتقد بود داور باید در این صحنه به سود سرخپوشان اعلام خطا می‌کرد، به شدت به داور اعتراض کرد. هواداران فولاد به دنبال اعتراض دایی به داور علیه او شعار سر دادند.

* حضور علی دایی در کنار زمین واکنش و تذکر داور چهارم و ناظر بازی فولاد - پرسپولیس را به دنبال داشت، موضوعی که چندان به مذاق سرمربی سرخپوشان خوش نیامد.

* پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس نیمکت‌نشینان این تیم از محسن بنگر که زمینه‌ساز گل آنها شده بود تشکر کردند. همچنین بعد از ثمر رسیدن گل یک ترقه به سمت عکاسانی که پشت دروازه فولاد حضور داشتند، پرتاب شد. پرتاب این ترقه البته مشکلی را برای عکاسان به وجود نیاورد.

* هواداران پرسپولیس که از به ثمر رسیدن گل این تیم مقابلفولادخوشحال بودند سرود قهرمانی خواندند اما پس از به ثمر رسیدن گل فولاد آنها ساکت شدند و هواداران فولاد بودند که تا پایان نیمه به شدت تیم خود را تشویق کردند.

* در اواخر نیمه اول صحنه مشکوکی پشت محوطه جریمه فولاد به وجود آمد که بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس معتقد بودند مدافع فولاد با دست توپ را حمل کرده است اما داور چنین اعتقادی نداشت و این موضوع باعثاعتراض پرسپولیسی‌ها شد. نکته جالب اینجا بود که سیدجلال حسینی وقتی به داور رسید به او نشان داد که مدافع فولاد چطور مرتکب خطای هند شده است.

* پس از به ثمر رسیدن گل فولاد اسماعیل شریفات خوشحالی خاصی انجام داد و از تمام نیمکت‌نشینان خواست تا او را در آغوش بگیرند.

* در طول نیمه اول غلامرضا رضایی از هر فرصتی برای خوش‌وبش کردن با پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کرد.

* هواداران فولاد با شعار عجیب «قلیانی، قلیانی» پیام صادقیان را مورد خطاب قرار می‌دادند.

* در اواخر نیمه اول درگیری پشت دروازه فولاد به وجود آمد.

* در تمام طول نیمه اول علی دایی و حسین فرکی، سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان کنار زمین حضور داشتند.

* پس از پایان نیمه اول سیدصالحی به تیم داوری نشان داد که بازیکن فولاد روی او خطا کرده اما آنها ندیدهاند. همچنین محمد نوری هنگام خروج از زمین با تیم داوری صحبت کرد.