ترکیب ویژه پرسپولیس برای دربی ۷۸

به گزارش افکارنیوز، مهردادپولادیبا اوور بلند و پتویی که دور خود پیچیده بود بعد از ۲۵ هفته در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار گرفت و در اهواز بالاخره رویت شد. پولادی مصدومیتی سخت را پشت سر گذاشته و قاعدتا کم کم باید آماده بازگشت به میدان و ترکیب اصلی شود اما درست در روزی که مهرداد برای اولین بار روی نیمکت تیمش در این فصل نشست مثم حسینی مدافع چپ فیکس این فصل قرمزها مرتکب اشتباه بزرگی شد.

حسینی که در تمام طول فصل جدا از قدرت پائینش در حمل توپ و مشارکت در حمله حداقل در حیطه دفاع اشتباه بزرگی نداشت در دقیقه ۸۹ اشتباه کرد تا آن گل خردکننده فولاد از ناحیه او پایه گذاری شود. هر چند اولین نیمکت نشینی پولادی با اولین اشتباه بزرگ میثم حسنی تصادفی بود اما حالا بازگشت مهرداد پولادی به ترکیب بیشتر از همیشه ضروری به نظری رسد.

مسلماداییو همه اعضای تیمش می دانند پرسپولیس در روزهای سخت وبازی های بزرگ باید دنبال قهرمانی باشد اما حسینی در یکی از این بازی های بزرگ تعیین کننده معادلات قهرمانی گاف داده و حالا دایی به شدت منتظر بازگشت چپ پای ملی پوش تیمش بسر می برد.

البته از شانس بد پولادی بازگشت او به شرایط مسابقه مصادف شده با دو بازی فوق العاده سنگین و در حالی که او باید کم کم وارد ترکیب بشود به خاطر شرایط مسابقات حتی چند دقیقه کوتاه هم بازی به او نمی رسد.

هر چند حسینی مقابل فولاد اشتباه بدی انجام داد اما بعید است دایی به پولادی در دربی بازی دهد و باید با سبک تر شدن بازی ها منتظر بازگشت شماره ۱۶ چپ پای قرمزها به ترکیب بود.البته احتمال کمی هم وجود دارد تا پولادی سورپرایز ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی باشد.