به گزارشافکارنیوز،ماجرای این پرونده به ۲‌ماه قبل برمی‌گردد زمانی که مسئولان بیمارستانی در پایتخت با پلیس تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز نوزاد ۵ماهه‌ای دادند.

نوزاد توسط پدر و مادرش به بیمارستان منتقل شده و به طرز مرموزی جان باخته بود. این در حالی بود که آثار کبودی روی صورت و سر نوزاد وجود داشت که خبر از حادثه‌ای تلخ می‌داد. بنابراین شکی برای پلیس باقی نماند که او قربانی خشم خانواده‌اش شده است. آنجا بود که موضوع به قاضی شهریاری، بازپرس جنایی تهران مخابره شد و با دستور وی جسد نوزاد به پزشکی قانونی فرستاده شد تا علت مرگ وی مشخص شود.

بعد از گذشت ۲‌ماه پزشکی قانونی اعلام کرد که نوزاد ۵ماهه بر اثر ضربه به سر و صورت جان باخته است. بعد از اعلام این نظریه قاضی دستور داد که پدرومادر نوزاد بازداشت شوند.

پدر وی در تحقیقات به مأموران گفت: من روز حادثه تهران نبودم و برای انجام کاری به شمال کشور رفته بودم. وقتی برگشتم متوجه شدم که فرزندم خواب است. وقتی بالای سرش رفتم دیدم سر و صورتش کبود شده و نفس نمی‌کشد. خیلی ترسیدم همسرم را صدا کردم اما فرزندم فوت کرده بود.

بعد از پدر، ‌بازجویی از مادر نوزاد آغاز شد که وی سرانجام کلید معمای مرگ فرزندش را در اختیار تیم تحقیق قرار داد.

وی گفت: مدتی بود که به شیشه اعتیاد پیدا کرده بودم. روز حادثه درحالی‌که شیشه کشیده بودم پدرم به من گفت باید هرچه زودتر خانه را تخلیه کنم. من به همراه همسر و فرزندم در ساختمان خانه پدری‌ام زندگی می‌کردم وقتی شنیدم که باید از آنجا برویم خیلی عصبی شدم.

وی ادامه داد: درحالی‌که به‌هم ریخته بودم فرزندم شروع کرد به گریه، من اصلا کنترلی بر رفتارهایم نداشتم و او را آنقدر کتک زدم که جانش را از دست داد. با افشای حقیقت، ‌قاضی دستور آزادی همسر این زن را صادر کرد.

از سوی دیگر زن شیشهای به اتهام قتل فرزندش در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.