کعبی: از این دربی هم آبی گرم نمیشود!

به گزارش افکارنیوز، حسین کعبی، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص دلایل شکست تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: متاسفانه بخت‌های مسلم ما تبدیل به گل نشد. فرصت‌های گل بیشتری نسبت به استقلال داشتیم اما این تیم به لحاظ تجربه از تیم ما بهتر بود و روی همین فاکتور هم برنده شد. در واقع مهاجم استقلال از فرصت ۵۰ درصدی‌اش استفاده کرد و به گل رسید اما ما شانس‌های زیادی را از دست دادیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: من قبل از بازی با استقلال گفته بودم راحت این تیم را می‌بریم اما متاسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. در این بازی میلاد میداودی ۲ فرصت مسلم گلزنی داشت. جدا از آن ۲ فرصت، موقعیت‌های گل دیگری هم داشتیم که با بدشانسی از رسیدن به گل و امتیاز محروم ماندیم.

وی شرایط تیم استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی لیگ برتر را خطرناک توصیف کرد و گفت: فکر می‌کنم اوضاع ما در جدول کمی خطرناک شده است، به همین دلیل باید به خودمان بیاییم و بیشتر تلاش کنیم، چون در بازی‌های دشوار آخر فصل شرایط برای‌مان بسیار سخت و حساس خواهد شد. در بازی‌های حساس آینده باید امتیازها را بگیریم تا حاشیه امنیت بهتری برای خود ایجاد کنیم.

مدافع - هافبک استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: من به خاطر اینکه بازی نکردنم، ناراحت نبودم، چون بازیکنی حرفه‌ای هستم. در واقع از این حرص می‌خوردم و ناراحت بودم که خوب بودیم و فرصت‌های‌مان یکی پس از دیگری هدر می‌رفت.

کعبی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامهاش دارد پیشبینیاش از نتیجه دربی را اینگونه بیان کرد: به نظرم دربی ۷۸ نیز مانند بیشتر دربیها مساوی میشود. در واقع ترس ۲ تیم از تبعات باخت در دربی اجازه نمیدهد که آنها به برد برسند.