جزئیات جنایت هولناک مردشیشه ای درشورآباد

به گزارش افکارنیوز، ساعت ۱۲:۳۴ امروز وقوعجنایتی هولناکدر شهرک امام حسن(ع) شورآباد به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران خود را به محل جنایت رسانده و با جسد زوج جوان و کودک ۷ ساله شان روبرو شدند.

پسر این خانواده که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات گفت: امروز ظهر از مدرسه به خانه آمدم هرچه در زدم کسی در را باز نکرد به همین خاطر از بالای در وارد خانه شدم. پس از ورود به داخل ساختمان با صحنه ای هولناک روبرو شدم. جسد پدر و مادرم و برادر ۷ ساله ام در کنار هم روی زمین افتاده بود با داد و فریادهای من همسایه ها متوجه موضوع شده و با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: امدادگران اورژانس پس از حضور در محل و معاینات خود متوجه شدند مرد ۴۷ ساله همراه همسر ۳۷ ساله و پسرشان جان خود را از دست داده اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی نیز در این باره اعلام کرد در بررسیهای اولیه مشخص شد مرد ۴۷ ساله اعتیاد شدیدی بهشیشهداشته و روز حادثه پس از قتل همسر و فرزندش خود را حلق آویز کرده بود. در حال حاضر با دستور بازپرس جنایی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.